Meiden, hoewel ik continue het gevoel heb dat het deze maand niet raak is, ben ik nu toch aan het twijfelen geraakt. Ik denk namelijk dat ik een innesteling heb! Ik ging net naar het toilet en had een druppeltje bloed in mijn onderbroek! Weet niet zo goed of ik er iets achter moet zoeken, maar heb dit nooit eerder gehad! Verder heb ik helemaal geen symptomen! Als een week na bevruchting de innesteling plaats vind, zou dat heel goed kunnen. Precies een week geleden mijn ei gehad. Pffff! Nog lang wachten tot NOD! xxx
Wat ontzettend spannend Adriana. Ik ga voor je duimen. Trouwens, volgens mij gebeurt het wel vaker hoor dat meiden helemaal geen bijzondere symptonen ervaren en dan toch zwanger zijn.
Kijk een beetje opletten is natuurlijk nooit verkeerd, maar maak het niet te gek. Kijk naar mij bijv, ik ben al 9 maanden bezig Of een vriendin van me heeft zich nog helemaal bezat en kwam er later achter dat ze zwanger was.... tja oepss Ze had iets van 4 flessen wijn op hahaha maar goed ze wist natuurlijk niet dat ze zwanger was, maar ze heeft een kerngezonde baby. Zolang je het niet te gek maakt kan het best.
@ Shartje ik had vanaf een week voor nod krampjes en steekjes en heel moe en meer honger al en diarree
Is er nog een plekje vrij in de bus? Ik mag vanaf 5 augustus testen! Maar....mijn cyclus varieert nogal dus kan vanaf 5 tot 11 augustus (uitgaande van mn langste cyclus).
Ja ineens word het toch wel weer spannend! Had eigenlijk deze maand nog geen spanning gevoeld, ook omdat ik echt niets maar dan ook niets geks voel! Nou ja, we zullen het wel weer zien allemaal! Ben wel blij dat het eindelijk augustus is. De spanning stijgt voor iedereeen weer denk ik! @ Pooh, hoe voel je je nu? xx
Lief dat je dat vraagt! Vandaag voel ik me heel erg goed, maar sinds 4 weken heel moe en sinds 2 weken misselijk. Maar vanaf gsiteren weer wat meer energie gekregen! Maar ik heb het er natuurlijk allemaal voor over! Ik duim ook voor jou!
Dank je wel.. Ik hoop het ook! Maar ik moet eerlijk zeggen, ik kan er ook wel mee leven als het deze maand niet raak is hoor. Ben er stuk rustiger over dan andere keren. Vind alleen al dat wachten zo vermoeiend! En je kan inderdaad die symptomen er wel voor over hebben, maar het kan toch knap lastig zijn. Mannen hebben nergens last van. (Behalve van ons). Ook niet helemaal eerlijk toch? xxx
Inderdaad! Mijn stel regel is: Ik leef nu dus ik drink nu! Net lekker koffie wezen drinken en gister heerlijk veel wijn gedronken! Komende tijd zal ik minder alcohol drinken, maar verder blijf ik leven! En als ik zwanger ben ga ik zeker gezonder leven! Maar wie weet duurt dat nog heel lang!
AAAHHH Adriana wat spannend! hoop echt voor je dat het je innesteling is geweest! Ik duim voor je! [-o< Vang maar lekker veel hcg'tjes
ja, ik ben ook een half jaar heel streng voor mezelf geweest......maar nu zijn we bijna 2 jaar verder dus nu pas ik mijn leefwijze niet eerder aan dan dat ik een positieve test heb!
Precies! Dat bewijst maar weer dat het leven gewoon doorgaat en dat je moet blijven genieten! That's the spirit!
Ja spannend he!?!?! Zou ook niet echt weten wat het anders kan zijn geweest. Denk niet mijn menstruatie die nu al komt aangezien ik van mijn leven nog nooit een kortere cyclus dan 30 heb gehad! En het is ook bij dat druppeltje gebleven... Maar wil niet teveel hopen.. x
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Blondie & Kellox 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo & Marian26 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 13: Lot23 & Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Kolibri,Wies31& Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 & amy82 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 28: Jent & Loesje77 & Hster 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 152 passagiers voor de extra large ROZE BUS 7 ongi.... 3 zwanger.... 4 negatieve test... 0 twijfel.... Testmarathon 1 augustus 1. Droppie123 neg 2. Essiee ongi 3. Nikita23 ZWANGER! 4. sab85 ZWANGER! 6. Mss neg 7. Katsas ongi Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 4. Kellox ZWANGER!! 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje 11. Hster ongi 12. Diana81 13. Linda 14. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko 6. Roos80 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster Heb mezelf even van 12 naar 16 gezet. Beetje traag ei gehad!
ja en het wachten maakt het nou juist het vervelends hihiihi zitten er veel in de bus he h hopen dat er een paar gauw zwanger zijn is het weer forumfeest hihihi groetjes meiden