@ Pooh: Thanx meid, hopelijk helpt het duimen. Begin wel last te krijgen van kwaaltjes, dus hopelijk heb ik gewoon te vroeg getest. @ Claire: Nee he meisie, niet doorgaan naar September hoor! We moeten samen naar de April-mama's! Ik duim voor je dat je temp morgen omhoog schiet!
Ik had nog helemaal niet getempt toen ik voor het eerst bij de gynaecoloog kwam. Heb daarna wel een paar maanden mijn temp bijgehouden, maar die gyn zei zelfs dat hij dat juist niet adviseerde omdat dat helemaal niet nodig was en dat je alleen jezelf alleen maar gek maakt. Dus zou het gewoon even afwachten.....doe het alleen als je het zelf wilt, want het is nogal wat hoor, ben er nu zelf ook weer mee gestopt en voel me een stuk beter! ....maar ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest en dat je je afspraak kunt afzeggen
Ik heb dus ook een tijdje getempt voor deze ronde, iets van 3 maanden om vast te stellen of ik wel een eisprong had en wanneer. Daarna heb ik die temp.meter in de la gegooit en dacht ik van: zo ik weet het en nu ben ik er klaar mee hihihi Werd er namelijk inderdaad gek en onzeker van. Deze ronde had ik juist lekker rust, maar toen ik zag dat je 3 kaartjes moest hebben begon ik er alweer tegenop te hikken. Ik laat het lekker op zijn beloop hihihi (stomme tempen ) Wanneer ben je de MMM ingegaan meid?
ik wil de zwangeren onder ons in de roze bus even feliciteren en wachtenden.. ik duim.... en mi\eiden die ongi zijn geworden sterkte.
Eind november vorig jaar mochten we ons voor het eerst bij de gynaecoloog melden na een jaar lopen tobben met een cyclus die heel onregelmatig was. Bleek dat ik geen eisprong had, en daarvoor heb ik medicijnen gekregen. Zit nu in de 7e ronde, waarvan 1 ronde zonder eisprong....hoop dat dit ons geluksgetal is
In welke ronde ga je precies naar de dokter? Ronde 12 ofzo? Ik hoop ook voor je dat 7 jou geluks getal mag wezen! Zou super zijn als je lekker door kan naar de april-mama's
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Blondie & Kellox & Lovelymirrie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 13: Lot23 & Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Kolibri,Wies31& Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 & amy82 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 28: Jent & Loesje77 & Hster 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 156 passagiers voor de extra large ROZE BUS 10 ongi.... 3 zwanger.... 6 negatieve test... 0 twijfel.... Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou 3. Happy1980 neg 4. Kellox ZWANGER!! 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje ongi 11. Hster ongi 12. Diana81 13. Linda 14. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko 6. Roos80 Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster Vannochtend negatief getest. Denk ook dat mijn ongie er aan zit te komen. Balen had toch wel een beetje hoop voor deze ronde.
Ja zou wel super zijn, helemaal als we er samen heen mogen! Ik ben zelf vorig jaar juni voor het eerst naar de huisarts gegaan omdat mijn cyclus heel onregelmatig was, op dat moment zat ik op 13 weken. Toen heb ik nog twee keer een kuurtje gekregen om een bloeding op te wekken in de hoop dat mijn menstruatie daarna weer normaal zou zijn, maar helaas. In oktober heb ik een verwijzing gevraagd en ik kon een maand later terecht...
Ik blijf positief denken en ga er vanuit dat het te vroeg was. Vriendin van me heeft me net ook weer opgebeurd, dus doe gewoon alsof ik niet heb getest hahahaha Ik gun het jou (en de rest) ook van harte!
@ mielenl: Ik wacht het af en mocht het nodig zijn maak ik in ronde 11 of 12 een afspraak (maaaar daar ga ik niej van uit) Is toch wel makkelijk informatie in te winnen over wanneer wel of niet naar de dokter. Moet het natuurlijk wel realistisch blijven bekijken, de kans is er natuurlijk altijd dat je de MMM in gaat.
@ daantje.. Is belangrijk hoor positief blijven! Hele dikke kus! Ik heb voorzichtig toch wel een beetje goede hoop deze maand. Dat komt echt alleen door dat druppeltje roze/bruine gisteren in mijn onderbroek, precies 1 week na klus en ei! Even was ik bang dat ik ongesteld zou worden en gewoon een belachelijk korte cyclus had voor mijn doen, maar het is bij dat ene druppeltje gebleven. Verder alleeen helemaal nergens last van! We zien wel! Nog ruim een week wachten... Pffff
spannend adriana! @ daantje -> mijn huisarts ging ook wel redelijk snel over tot doorverwijzen (al is dat geloof ik tegenwoordig niet meer nodig) vanwege mijn leeftijd......ik geloof dat ik het gemiddelde aardig omhoog trek hier op het forum
Dames, zou het deze keer toch echt wat betekenen? Heb sinds een dag of 5 hoofdpijn, misselijk, opgezette buik, stemmingswisselingen, zeer tandvlees en zelfs aambeien Ik probeer vol te houden met testen tot volgend weekend (de 11e ofzo). Mag ik bij op de marathon van de 15e ofzo? (in ieder geval de eerste na die vd 10e, kan even de datum niet terugzien)
Nou, heb vanochtend weer getest, negatief. De ongi is echter ook nog niet in zicht, dus weer testen over een paar dagen?
Wat spannend racebaby! Ik hoop het voor je, en het klinkt veelbelovend! @mielenl, ja heel spannend! Had eigenlijk niet zoveel hoop voor deze maand, maar dat is gisteren toch een beetje veranderd.
Meiden, vandaag is mijn nod na een cyclus van 34 dagen Ik heb vanmorgen getest en die was negatief. Ben niet ongeteld nog, maar ik denk wel dat het heel snel zal los barsten. Voel me eigen in de maling genomen door me eigen lichaam, ik had zoveel symptomen, maar ja zullen waarschijnlijk wel gewoon de hormonen zijn