vanochtend geklust en daarna een positieve ovulatie test. helaas voor ons weten we bijna zeker dat t niet raak is,maar we geven niet op!
Ik zit ook behoorlijk in de zenuwen. Ik ga zondag testen maar ben dan een weekend weg dus kan het hier niet laten weten wat de uitslag is. Maar het kan ook zijn dat ik veeeeeeeelste vroeg test. Zondag is dag 31 en heb gegokt op een cyclus van 33 dagen dus daar ook naar geklust
Passagierslijst voor de bus 01: Marleen1979 & Essievld & Essie & Sab85 & Mickey06 & Mss & Katsas & yolandabenny & Mamafaye 02: Jelske1978 & Nikita23 & Jendo & Yuntje & Pendrag & Mimitje & Lise & Hster 03: Dimmel? & Miepie80 & Xanado83 & Loesjuh & lem & jeldou & Groentje & Djam 04: Nina1983 & Jes1 & Mandarijn & Linda & bloempje79 05: mark en maria & Blondie & Kellox & Lovelymirrie 06: Roxanne & Daantje82 & Mss Ace & Diana81 & Annrieke & Ilona21 & silvana81 & Anna28 & enomis & Leentie & Diddl & Steen 07: Happy1980 & Racebabe & Linda8i & oOMissCOo & Marian26 & Meisje78 08: Wuppie 01 & Dionne84 & Claire & Pipo1973 09: Mielenl & MissyZuilen & Shartje & isabeau 10: Joss81 & Jusi & Adriana1982 & & Yvetje1982 & lauwtje & valhalla & Essie downunder 11: Visjes & Lafo & Boogschutter78 12: Suzy28 & MarielleB & Kareltje & Beastie & vlinder79 13: Lot23 & Marieke15 & Pluys & Melanietje & CynthiaB & Kolibri,Wies31& Marieke21 14: Tijgertje23 & Maria79 & sunnycloud & FunnyMe & Luna73 & amy82 15: Wieffie & Stef & Julita & marina99 & roos80 & Kristel83 & Tirtilisko 16: Jessejaime & Floddertje & Go4baby 17: Droom & Bregt & Prissys & diaantje17 & puzzcat24 & newstepinlife 18: Danjo & Angelique79 19: naomi33 & Pebbles & regi & Fairy Tale 20: Pluisje79 & Mari & miss butterfly & Sssassskia & Enise 21: Afina80 & Britt28 & Twister 22: Saar & WishfulDreaming & Talia & Femmie1 & HoopGeluk & Miepie80 23: mamajanneke & Maudi & Fenne1985 & Cassanie 24: marieke1610 & Karine 25: Barbie79 & Ice & Brenda1976 & Bianca75 & LadyZorra & Katsas & Nicootje 26: martjemar & Lies & Jale & Derona & Moedergans 27: Yaya1 & Lafemme & Rebbel & Gerda1975 & Bianca24 28: Jent & Loesje77 & Hster 29: Susanbenjamins & Symoen & butterfly1 30: fiona23 & Taby & Nina1983 & Nouky & Essiee 31: guusje30 & Daantje86 & anastasia & Mickey06 & Dani86 157 passagiers voor de extra large ROZE BUS 11 ongi.... 3 zwanger.... 9 negatieve test... 0 twijfel.... Testmarathon 5 augustus 1. Mandarijn 2. Jeldou neg 3. Happy1980 neg 4. Kellox ZWANGER!! 5. jes1 Testmarathon 10 augustus 1. Claire 2. Beastie 3. Adriana1982 4. Ilona21 neg 5. Roxanne 6. mss Ace 7. Wies31 8. Silvana81 9. oOMissCOo 10. Groentje ongi 11. Hster ongi 12. Diana81 13. Linda 14. Wieffie Testmarathon 15 augustus 1. Stef 2. Tijgertje23 3. Maria79 4. FunnyMe 5. Tirtilisko 6. Roos80 7. Racebabe Testmarathon 20 augustus 1. Shartje 2. Jessejaime 3. Droom 4. prissys Testmarathon 25 augustus 1. Pluisje79 2. Saar 3. Lies 4. Talia 5. Bianca75 6. HoopGeluk Testmarathon 30 augustus 1. Ice 2. Rebbel 3. Susanbenjamins 4. Katsas 5. Bianca24 6. Moedergans 7. Symoen 8. Butterfly1 9. Hster @ Racebabe en djam jullie staan erbij! @ Ilona ik duim dat die nog positief wordt!
Hoi .Ik had gister een paar keer een veegje rose. Vanmorgen een heel klein beetje bruin en ik moet over 4 dagen pas ongi worden? Zou het dan toch? Ik weet het ,het enige wat je kan doen is afwachten. Elke keer als ik naar de wc ga is het weer spannend. Tot nu toe dus nog niks. Succes allemaal. Groetjes Linda
heey meiden, ik heb nog geen NOD, maar mag ik hier wel meekletsen... Ik ben namelijk weer positief Ik heb het gevoel dat ik eindelijk ongi ben/ ga worden! na weeeeken bruinverlies etc gisteren eindelijk ongikrampen en rood bloedverlies, wel minimaal maar toch meer dan voorheen... Ik hoop dat het doorzet (lijkt niet echt, maja) en anders tel ik dit toch lekker als ongi en hoop ik dat het met een week over is, zo niet dan naar de dokter. Maar dat doe ik sowieso, vanaf 12 augustus is hij weer terug, dus dan maak ik een afspraak. nou ik houd jullie op de hoogte
@ Taliaa, ik hoop het voor je meis! Hee meiden, het roze team staat achter! Daar moet aan gewerkt worden! Hoop dat de testmarathon van zondag nog 4 positieve testen zal brengen!
Hoezo denk je dat het niet raak is? Je hebt toch op het juiste moment geklusd? Dan heb je toch gewoon een kans?
Bedankt pooh Ik ben nog steeds niet ongesteld, loop ook telkens naar de wc omdat ik denk dat ik dan iets voel, wordt gek van mezelf. Maar ja als ik na het weekend nog niet ongi ben dan maar weer testen.
Dat is geen lolletje nee dimmel, pffh 60 dagen. ik kom nooit verder dan 27 hihi... Dan zou je wel blij zijn als er "iets" gebeurd, of ongi of een posi test
Hey Dimmel, Ben je al eens bij een arts geweest voor je lange cyclus? Ik heb nl ook lange en onregelmatige cyclussen en de fert.arts zei tegen mij dat een cyclus langer dan 35 dagen medisch gezien eigenlijk onacceptabel is. Ik krijg voor mijn volgende cyclus clomid, maar ben nog aan het wachten tot ik ongi wordt. Zit nu op dag 43, dus begrijp jouw frustraties heel goed! Succes meid en veel sterkte
IK vrees het ergste... Net een klein beetje rose bij het afvegen.. Weer een ronde verder... Pff.. Maar goed, nog maar even afwachten totdat het echt doorbreekt.
Kan het zo zijn, als je bijvoorbeeld om +/- 3.30 uur naar de wc bent geweest en je om +/- 7.00 uur test, dat hij dan negatief uitvalt, omdat er dan te weinig HCG in de urine zit? Verder nog een vraag! Zou het kunnen dat je pas een paar dagen voor NOD een innesteling hebt? Ik dacht altijd dat de innesteling niet lang na de ei sprong plaats vond!
Vraag 1: ja en nee, als je om half 4 plast en om 7.00 test dan zou hij in principe wel positief moeten zijn. Ik ga er vanuit dat je in die tussentijd geen liters water en thee drinkt. Mocht hij negatief zijn en je toch zwanger zijn, dan moet hij een dag later wel echt + aangeven. vraag 2: doorgaans doet een bevrucht eitje 4 dagen erover en gaat dan innestelen. Soms wil dat wel eens langer duren, dat is dan ook de reden waarom sommige vrouwen later + testen. Vaak geeft de echo dan ook aan dat ze minder ver zijn.
zit ineens te denken... ik las ergens dat een cyclus van meer dan 35(?) dagen niet goed is. En voordat ik aan de pil ging had ik een cyclus van 6 weken of langer (echt hel onregelmatig) betekent dit dat wanneer ik echt ontpilt ben, dat dat dan weer terugkomt? en dat dat dan niet goed is? ik ga sowieso snel naar de dok, maar ik neem aan dat t slim is dit ook te vertellen, haha wat ben ik toch een doosje.... Dus... dat wou ik ff kwijt
Daantje...idd lang niet meer gesproken...spannend je zit op de wachtbank. Ik vertrek morgen naar curacao, ik hoop dat je roze bent als ik terug kom. En voor de rest van de meiden ook heel veel zwangerschapswensjes Ik ga nu eerst chillen op de antillen