1: Marloes80 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 1 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
nou, helaas mag ik dus september openen.... sla het, volgens mij, gezellige augustus topic over en start dus hier.
He getsie helemaal in je uppie in september terwijl het zo gezellie en druk is in augustus. Nou je doet maar gewoon af en toe om het hoekje bij augustus spieken hoor nog 10 daagjes geduld en dan kom ik je gezellig vergezellen hier in september! tot dan!
jeetje al een sept. marloes80 helemaal in je eentje kom maar bij aug hor hier zo zielig remi. en misschien kom ik over 8 dagen hier ook hoop het natuurlijk niet maar denk van wel
*trekt Marloes aan de haartjes mee naar augustus* we sjoemelen gewoon beetje met de datum, als de eerste van aug zich hier komen melden dan is het vroeg genoeg! Bleeeh, ik wil NIET in een roze kinderwagen vervoerd worden Mocht ik dus ongi worden, dan ga ik gewoon meteen door naar Oktober
Ahhhhhhhh wat een leuk plaatje! Daar zou ik wel in willen zitten, maar ik zat al in de ? volgens mij was het een trekker? zal wel, dementie slaat nu al toe!
aaah... neeee.. ik blijf in de bus zitten hoor. die wagentje zit dnek ik veels te krap.. als ik denk hoe krap de bus al is... gaby had zo een mooie vliegtuig voor september willen doen hahaha daar zou ik eventueel in willen ik ga maar terug naar mijn bus hahaha... daaaaaggg... hopelijk MOET ik niet hier terug komen! jammer marloes dat het voor jou al zo ver is
als ik woensdag ongi ben dan kom ik ook naar sept...ik sla aug ook over...jah dat heb je met een cyclus van 35 dagen....
O jee marloes, al in september meis. Ik hoop het natuurlijk niet maar er zullen vast andere volgen. Ik vind het trouwens wel een super schattig wandelwagentje. Ik hoop alleen dat ik er achter kom te lopen hihi.
ik heb deze maand getest met ovu...en die was pas dag 20 positief....dus deze maand is ie ook nog lang...vorige maand was mijn ei niet goed gesprongen volgens de gyn..en denk dat het daar mee te maken heeft....maar ik hoop volgende maand weer gewoon 30 te hebben...maar jah dat heb je niet voor het zeggen
nee was het maar waar. Mijn cyclus was voor de bevalling netjes 30...daarna eigenlijk ook, maar nu toch echt tussen de 34 en de 40 :x
1: Marloes80 2: 3: 4: 5: Manon77 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 1 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen Hoi, Heb mezelf op de lijst gezet. Helaas ongi geworden. Had het totaal (nog) niet verwacht. Dus MArloes, je bent niet meer alleen! Liefs, Manon
hi manon, jammer joh... en dan ook een hele maand overslaan. dit wordt gewoon onze maand he! maar eerst die duivels de deur weer uit