@Manon: Ik wil wel mee doen met de test marathon van 2 augustus. Een dag je later testen is ook niet erg. En wat de etos pillen betreft, ik ben deze ronde er mee begonnen. Heb al zo veel goede verhalen er over gehoord. ga daarnaast wel weer ovulatie testen gebruiken dan weet ik zeker dat ik mijn ei niet mis. Heel veel succes iig.
Hoi, meiden...vandaag mijn ongi begonnen na 35 dagen (ipv 30), dus neem nu maar 35 en dan heb ik 8 Aug. weer mijn NOD. Dus ik hoor nu bij de Aug. club
Zo! Ben eventjes niet geweest.. En al veel mensen hier.. Veel voor 1 augustus zeg! Hoop dat we positief testen! Zou helemaal gaaf zijn Hier de ongi zo goed als over... dus we kunnen weer lekker aan de slag! (heerlijk ) Verwacht mijn ei pas over 2 - 2,5 week Nou we zien wel wanneer hij komt.. Maar als hij weer zo laat komt dan kunnen we nog lekker "oefenen" haha
Dank je wel Mara! Maar ik ben niet getreurd, hoor, we beginnen vol frisse moed aan de volgende ronde, we waren tenslotte pas in ronde 1, hoor Ik baalde idd wel, datie wat langer duurde en had vandaag echt mega rugpijn, maar om nou te zeggen dat ik heel hevig menstrueer op het moment...nee.. Iedereen superveel geluk hier in Augustus! 8)
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R 3 : Mara24 & Stillewens 4 : Chantal87 & xgabyx 5 : natasssie 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 20 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R &Deb85 3 : Mara24 & Stillewens 4 : Chantal87 & xgabyx 5 : natasssie 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 20 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 3 : Mara24 & Stillewens 4 : Chantal87 & xgabyx 5 : natasssie 6 : suzie80 7 : 8 : Pearl29, MieniMe 9 : 10 : verhip 11 : 12 : 13 : 14 : 15 : 16 : 17 : 18 : 19 : 20 : 21 : 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 31 : 21 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Hoi, Ik heb je op de lijst gezet onderaan! Vind het allemaal heel spannend! Ik twijfel echt over d ie pillen idd. Ovutesten zou ik dan ook zeker gebruiken. Anders weet je helemaal niet meer wanneer je ei komt. Hoe lang ben je er mee bezig dan? En met de pillen? Er zijn veel dames die al suc6 hebben... Ik moet nu nog 14 dagen wachten op de eisprong. Ondertussen zijn we wel veel aan het klussen. Bijna om de dag. De week voor de eipsrong gaan we elke dag klussen! Ik heb mijn ei op 18 juli.. volle maan! Zal het suc6 hebben? Liefs, Manon @MieniMe: heb je op de lijst gezet!
Ik hoop nog steeds mee te mogen op de roze trekker van juli, maar moet toegeven dat deze bus er een stuk comfortabeler uitziet Kunnen ook veel meer meiden in, want dat valt ook nog erg tegen bij de trekker! Misschien dat er daarom zoveel rood is in juli ? Dan stel ik voor september een roze Boeing 767 voor ofzo... Succes meiden!
Hoi meiden, had hier nog niet gelezen, zit op de wachtbank in Juli. Komt even zwaaien, want verwacht toch ook over een week of 2 hier te verschijnen. (hoop het natuurlijk niet) En wat ik ook hoop is dat die bus volkomt, die is inderdaad wel een stuk comfortabeler. Enne, vind dat er nu al veel te veel mensen zich in aug. hebben aangemeld. ((((((((((((((((((((((((((((((((Knuffel voor iedereen)))))))))))))))))))))))))))))))
Ehhhm, heb ik het verkeerd begrepen of Daan 78? Ik dacht juist dat we wel allemaal mee willen met de roze bus/trekker toch? Roze stond toch voor zwanger? Zo niet dan slaat mijn vorige berichtje namelijk nergens op....
zou niet weten hoe het werkt haha.. al wat ik weet is veel meer ruimte in een bus. zo is er genoeg ruimte voor op het eindbestemming VEEL zwangere! ! op een kleine tractor niet echt .. dus zit toch liever in een bus dan op een tractor. heb ik meer kans hahaha volgend keer idd een boeing
](*,) Nee sorry je hebt gelijk natuurlijk. Wat ik bedoel was natuurlijk dat er zoveel mensen hun ongi hebben gehad. En ik hoop dat er natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeel veel mensen in de roze bus mee mogen. Oei wat een oelewapper ben ik toch.