Oke, ik heb me weer bijgelezen en hoop dat ik nog weet op wie ik wilde reageren en waarmee........ @ Jedidjah, die pijn in de heupen heb ik ook en dat kan een waardeloze afsluiter zijn. @ Natjes, je hebt wel wat gemist hoor. Het was het teruglezen waard @ Nikky ans, die stoel ziet er goed uit! @ Debsje, ik heb de foto van je mannetje gemist. @ Allemaal, ik heb me kostelijk vermaakt hier gisteravond en vanmiddag
owja we moesten vanmorgen zijn zaad inleveren aaaaaggggg het mannetje was zo zenuwachtig ! gewoon zielig ! gister avond in bed merkte ik het al hij was de hele tijd met zijn vingers aan het friemelen maar hij heeft het vanmorgen alleen gedaan ik mocht niet mee helpen ik moest alvast in de auto wachten dat we meteen weg konden rijden hahahaha
haha met zijn vingers te friemelen.. zat ie um al op te warmen voor de grote daad van vanochtend? . Vond ie het niet verschrikkelijk zo op commando?
hmmmm, met zijn vingers? weet je dat zeker? ik hoop dat jullie een hele goede uitslag krijgen meid! Wanneer horen jullie meer?
haha ja hun ego ja hij vond het voorschut als ik erbij was mja toch respect dat hij het zo heeft gedaan