sjow ff meegekeken op dat tempkaartje, het blijft voor miij echt chinees hoor, ik geloof niet dat ik het ooit gaat proberen pfffff snap er echt niks van
@ Sylvia, jouw temperatuur schommelt wel heel erg gedurende de hele maand, ik kan in ieder geval niet echt zien wanneer de eisprong heeft plaatsgevonden maar dat zegt helemaal niks. Voor hetzelfde geldt dat ie er wel gewoon was. Ga je nu steeds voor controle terug of? Want dan kunnen ze elke keer meekijken.
ik ben niet zo actief hier maar lees wel elke dag mee ik sta ook niet op de lijst omdat mijn menstruatie erg onregelmatig is varieert van 28 dagen tot 35 vandaag zit ik op dag 32 ik had vandaag een onderzoek met rontgen fotos vandaar dat ik gisteren een testje waagde ................. enne ik schrok me rot ik zag een heel heel licht blauw streepje (da) toen heb ik maar het ziekenhuis gebelt en de afspraak afgezegt vandaag weer een test gedaan van kruidvat en kan er niet meer omheen 2 duidelijke strepen wat ben ik blij dat ik die afspraak heb afgezegd ik ben zwanger na 7 maanden is het raak ik had echt geen enkel vermoeden dat het raak zou zijn deze maand deed de test vanwege dat onderzoek wat ben ik blij ik word volgend jaar moeder van nummer 5
Doe je geen tietknijp tussendoor? Ik zat laast zelfs in de auto met 1 hand in mn beha te voelen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt: zo vlak voor of misschien wel overtijd en dan GEEN gespannen pijnlijke borstenmaar gewone theezakjes.
Ga ook trouwen volgend jaar! juli. Dus kan alleen deze maand nog kansje wagen (we trouwen in het buitenland, dus kan anders niet vliegen). Veel liefs Springmuisje en zet m op roze!
Gister begonnen met steken in mijn mutsefluts...dit herhaalde zich vanmorgen met vlagen tot de middag daar bijkomend steken in borsten en benen,lage rugpijn en puistjes.. Sinds het middaguur vreselijke ongieachtige krampen in me buik De krampen zouden nog kunnen komen omdat het vandaag mijn innesteldag zou zijn...maar er valt als het goed is niks in te nestelen dus gaan we debby maar pesten met dubbelliggende pijnlijke krampen tot zover mijn "klachten" deze maand
Same here! En vergeet die kleine spring in t veld van me niet EN die man die bar weinig uitvoert naast t klussen.
jawel..maar niet tijdens me ei..te vroeg ervoor zeg maar. heb op zaterdag de 17de voor ut laatst geklust en dit is mijn calculator deze maand 5 Augustus 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 18 Augustus 2008 Een beetje vruchtbaar 19 Augustus 2008 Vruchtbaar 20 Augustus 2008 Erg vruchtbaar 21 Augustus 2008 Eisprong 26 Augustus 2008 Innesteldag
stomme klachtjes, mogen debje niet pesten @ Sylvia M, ik zou denken dat je ei had op 8 aug, dag 27 van cylus.... gefeliciteerd Ladybutterfly
Heb ook zondag getest of zaterdag, weet niet eens meer. negatief. Dus verwacht niet nu ineens positief. Lullig he? Ik voel met je mee.