Wijze vroiuwen vertel deze onregelmatige vrouw eens iets: als je later ongesteld wordt dan anders he, betekent het dan dat je ei ook later is geweest? En tel je dan 14 dagen terug vanaf het moment van ongesteld (ja ik noem het beestje maar bij zn naam) om te weten waar je ei zat? (ik tel nu elke dag overtijd terug om te checken of ik op die dag nog wat gesext heb.)
Volgens mij wel MamaY, maar ik wacht ook even de antwoorden van de experts af... Misschien dat je bij extreme stress ná je ei ook een langere cyclus kunt hebben. Goeie vraag trouwens!
Jep, je tijd tussen eisprong en ongi is bijna altijd hetzelfde. Met name de tijd tussen ongi en eisprong wil nog wel eens wisselen
Ik ben volgens mij zo ook een paar keer zwnger geworden hoor, ben er bijna van overtuigd. Ik dacht deze maand ook, dit word niks op naar de volgende ronde. Nou je weet hoe het bij mij ging.
Whahaha als dat us uitgevonden kon worden dan hoefde we allemaal nie zo lang te wachten en klussen hihihih...dan konden we allemaal elke maand op roze hahaha
Hoi dames, hoe gaat t hier in de bus? Heb een tijdje geen internet gehad! En t is te veel om terug te lezen is er iemand die mij op de hoogte wil brengen?
Even een klein grapje over mijzelf... ik las vandaag het volgende in een verslag Altijd al geweten dat ik een groente was... whahahaha... Joh al je wilt lachen dan moet je in mijn snel geschreven verslagen kijken
erhm ik had het al ingeleverd... whahaha, maar ik mocht het allemaal nog verbeteren voor de uiteindelijke versie...