Ik heb de testen nog liggen van me vorige cyclus maar zijn de cb digitaal dus wil je geen geld weggooien maar langer wachten wordt ik zenuwachtig van...
Weet niet of iemand hem nu thuis op rtl4 heeft staan, maar die Paul Potts.. Echt kippenvel.... zo mooi!
heb het net gelezen idd, vreselijk nieuws. Hoop dat wij dat ondraagelijke gevoel nooit hoeven mee te maken.
Das miss niet eens zo verkeerd om te doen dan idd hahahaha Paul Pots heeft een dijk van een stem idd! Naiobi...ik zou ook echt nie langer kunnen wachten hoor.....voordeeltje hier is dat ik altijd netjes op de klok gelijk ben met mijn wod dus 1 dag over datum dan zou ik op van de zenuwe zijn
@limmeke: Beetje stomme vraag misschien, maar hoe weet je dat? Dat indrooglijntjes nooit blauw kunnen zijn..?
Ja debsje, ik heb de afgelopen keren de banner om deze tijd al weg moeten halen, want dan was ik 2 dagen voordat ik mocht testen wel ongi. En nu, nog geen drupje.. (sst is dat niet de Goden verzoeken?)
Erhm die ook dus... Il Divo is ook onwijs goed... leuk dat jullie ook van die muziek houden... Man idd het verhaal van mamavan5...*Brul*
i cross my fingers for you jeetje zeg...zo wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt met het verhaal van mammavan5
Wat vreselijk inderdaad van mamaatjevan5.. Daar zijn gewoon geen woorden voor. Ik vind het wel heel byzonder van haar dat ze dat aan zwangerschapspagina laat weten. Dat is toch 'maar' een forum!
Das waar maar miss haalt ze straks wel een hoop kracht hier uit het forum om door te kunnen gaan...per slot van rekening kun je ondanks dat het maar via de putter is toch een hoop banden opbouwen hier
indrooglijntjes bestaan niet, staat zelfs op de handleiding van mijn testen. vreselijk he voor die mamavan5, krijg wel even kippevel van
omdat indrooglijntjes.. als ze al bestaan, zijn kleurloos.. een kleurtje.. hoe vaag dan ook.. is teken dat er HCG in je lijf zit