mega druk weer op werk, mag ook wel na weken niets doen, wel weer even wennen. maar dus minder tijd om hier te kletsen, snik
Oke.. Thanks... Jij ook smallville! Weer iets geleerd vandaag Dan is het dus een vmk, weet ik het nu zeker.
Misschien een domme vraag maar, als het geen kleur heeft hoe kan je dan zien dat het een uberhaupt een lijntje is
niet, alleen dus als er HCG in je urine zit (misschien begrijp ik je vraag niet zo goed... of dubbel op te pakken) ben nu echt weg
sjors: soms kan een lijntje bv grijs opdrogen.. dus niet roze of blauw.. dan zie je dus wel heel vaag een lijntje.. maar dan echt zon opdroogkleur.
Nou ja... moet maar zo denken.. Beter een vmk dan alleen ongesteld.. toch? Wel raar.. wie test er nou ook als het bloeden al is begonnen.. ik dus.. Maar ja heb ik ergens toch goed gevoelt, was niet eens ochtend urine. Maar nog eens testen met ochtendurine heeft denk ik geen zin, bloed best veel. Al 2 mini's vol vandaag. (sorry voor de details....)
hmmm meende dat mijn maansteen was gaan glanzen doordat die getrommeld was.. maar heb idee dat er een laklaag overheen zit? net zoals bij nagellak? mist nu bovenop zon laagje net zoals bij nagels als je nagellak beschadigd.. zitten ook paar hele kleine barstjes in.. lelijk ding is het toch eigenlijk.. geen steen om lekker zichtbaar te dragen nu die er zo uitziet
hier een fototje van mijn maanstenenarmbandje hij is echt te gor om aan te zien al zeg ik het zelf jakkie wat is jullie mening?
die van jou of die van mij? Of allebei hahahahahaha Jep helemaal wit en beetje glasachtig net zo als op de foto van die van spiritueel garden zo dus
das nogal verschil dan! ding maakt overuren bij jou! probeer mijn steentje op foto te krijgen zodat je kan zien wat ik bedoel met dat stukje eruit.. maar dan moet je wel heel goed kijken..camera ligt dwars hehehe
overuren maken mag tie best van mij en ook zo smerrig worden als tie wil als het dan ook maar gewerkt heeft