pestpokkepl....zooi... :x Ga morgen eerst de gyn bellen voor afspraak, ben het spuugzat. test nog steeds negatief. Ben er goed zat van, wil duidelijkheid punt uit. Voel dat het niet goed zit, zelfde gevoel als bij de cyste.. Hij maakt maar mooi weer een echo.... Pfffff bah bah bah
goed zo. luister naar je lijf. je kan maar beter zekerheid hebben. liever voor niks gaan dan dat het te laat is. laat je niet afpoeieren hoor als je belt
ben het zo zat! 8 maanden en pas in de 4e cyclus die weer een eigen leven leidt.. ben het zoooooooooooooooooo zat!
Natjes.. schiet idd niet op zo he. Zeg je.. ik ben nu jarig en jij geeft mij NU een echo voor kadootje
Hij had zelf ook gezegd als er iets is bel je me en kan je gelijk langs komen.. dat is dus wat ik morgen op mijn verjaardag ga doen...
ga even eten. mijn mannetje heeft lekker gekookt. kan wel een stevige hap gebruiken na zo'n drukke dag. vandaag negen kids onder mijn hoede gehad. ze hebben me aardig afgemat haha
zucht, wordt zo moe van t wachten, ik probeer niet meer te hopen, alhoewel ik dat stiekem toch doe, mijn temp is laag, 35.9 , dus zwanger zal k waarschijnlijk niet zijn
vmk=vroege miskraam, ik geloof dat je hiervan mag spreken als je tussen de 4 en 10 weken je vruchtje verliest, maar pin me niet helemaal aan die cijfers vast hoor..
Ja dat vroeg ik mij nog af. Hoe zit dat met temperaturen? Moet je dan gewoon elke dag je temperatuur opnemen? En dan? Wat als je hoger zit? En wat als je lager zit? Enzo ?