jaja morgen ochtend ben ik de eerste dan is het precies 14 dagen na me ei maar alle andere keren dat ik me ei wis te spotten was ik al 12dpo ongie geworden
@xgabyx mmm wel verlijdelijk om er nog niet aan toe te geven, heb ook geen kramp o.i.d. uhhhmmmmm denk denk denk. doe toch nog maar even niet. wacht nog even een middagje.
Gaby, ik heb nu 2 maanden getempt: 1e keer was 's ochtends op NOD mijn temperatuur gedaald met 0,3 pt en 's middags werd ik ongesteld. 2e keer op NOD temperatuur juist weer iets gestegen, toch 's middags ongesteld geworden! Dag 2 wel weer iets gedaald (0,2 pt), misschien dag 3 weer meer? Blijkbaar gaat het niet elke maand hetzelfde.
Als mijn temp. 's ochtende op 36.0 kwam, wist ik dat ik die dag ongi werd. Ik heb mn temp. kaartjes wel in mn album staan. Maar dit verschuilt bij iedereen, dus btje moeilijk te vergelijk... BTW: GOEDEMORGEN!
Ja he mijn temperament is weer gezakt naar lief meisje hihihi. Jedid: vind je avatar erg liefdevol GOEIEMORGEN REMMIE
ik ben zo te lezen niet de enige die gek word van haar lichaam! Mijn temp. is vanmorgen omlaag gegaan, darmen zijn van slag, heb enorme kramp maar ook bij vlagen erg beroerd, stond net ook alweer te kokhalzen! Weet dus echt niet wat ik nu kan verwachten, of ongesteld of misschien toch zwanger? Ben normaal nooit misselijk als ik ongesteld moet worden... maar met een dalende temp zou je toch denken dat de duiveltjes komen.