Naiobi van harte meis, geniet er lekker van! @ claire, ik had bij een van mijn cycli ook dat ik op m'n NOD nog een hoge temp had en die dag wel ongi werd, dus die temp zei bij mij ook niet zoveel..
uhmm...ja claire is mn echte naam, haha, en ik heb een zwart jurkje aan met rode pumps haha en mn vriend een rode stropdas met zwarte blouse. laten we met zn alle hopen dat ik en gaby nie op tv zijn zaterdag!
whahaha ja want ze gingen ook filmen in die wachtruimte en een stelletje naast ons werd gefilmt hoop ook dat hij de ha je gewoon door stuurd !
whahaa ja laten we het hopen ik zou begod niet meer weten wat ik aan had die dag hahaha! ben in ieder geval blond met een goude piercing bij me lip
Ik ga weer snel werken meisjes, dan is mijn werkdag eerder om en duik ik bij thuiskomst gelijk de brievenbus in! Woehaaa, zie het al voor me... *MissQ neemt een spurt en duikt zo de gleuf van de brievenbus in**
dames, wat denken jullie, 2 dagen geleden negatief getest, heeft het dan al zin om weer te doen. Had 2 uur geleden roze afscheiding, maar ben net weer naar het toilet geweest en niets meer te zien
Hi allemaal.. werkdag zit er weer op @sjors: KKKKKKKKKKKKKKK*T! @JD: jij maakt het ook niet beter met je rare cyclus @Debs: warm? brrrr, zit met handdoekhaakjes in mijn BHtje zo koud heb ik het. @Gaby: ga nou gewoon testen muts.. Verder nog iets gemist? Ben misselijk, vaagjes, heb steeds steekjes, denk steds moet zooo plassen, en dan ga ik plassen en dan kan ik een vingerhoedje vullen.. ben die kwaaltjes zooo spuugzat! Wil gewoon weer normale ongi met klachten, dat houdt in.. gewoon kramp, direct naar plee en poorten open.. ipv dat geneuzel steeds dikke week van te voren!
haha precies! enne ik had je foto gezien, dus denk dat ik je wel herken! ben jij ook online tijdens het kijken zaterdag? haha zenuwachtig