Hi meiden, Net uitslag van mijn bloeduitslag gekregen en ze hebben een lichte verhoging van de LH waarde gevonden (wat zou kunnen wijzen op het PCO syndroom). Gyn wilde eerst nog 3 maanden aankijken, maar ik heb aangedrongen op nog 1 cyclus aankijken...
Wisten jullie dat zodra een cyclus boven de 40 dagen komt je waarschijnlijk geen eisprong hebt gehad?
zE zeggen altijd 2 dagen na je vorige test dat er dan meer HCG in je lijf zou moeten zitten...dus jou zou kunnen testen idd. Ja he sjorsie...deze is veeeeel liever en meer me Limmetje...lekkere warme douche of bad nemen meis ik liever een bad met ijsklontjes....mijn kacheltje staat weer op 100% lijkt wel
Uhh werkelijk? blij dat ik op de 30 dagen zit dan maar wel balen voor degene die zo'n mega lange cyclus hebben (als ut waar is) JD fijn dat je naar de gyn mag meis...hoop dat je wat duidelijkheid gaat krijgen nu
Ja, de Gyn vertelde me dat en ik vond het ook terug in een boek over zwanger worden.... nooit geweten!
@ Natjes: Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Naiobi: Gefeliciteerd! @ JedidJah: Balen meid! Meer succes in de volgende ronde. Ik ben erg tevreden over de ovu-testen van babyboomshop en die zijn ook niet duur. Fijn dat je naar de gyn mag! Mooi dat Siem aan de beterende hand is. *pakt meteen HCG mee* Hier gaat alles goed De hond is weer helemaal de oude en loopt weer vreselijk in de weg We moeten zo naar de orthopedisch schoenmaker voor mn jongste, omdat ze de laatste dagen opeens heel vreemd loopt (ze heeft orthopedische schoenen). Heb net gebeld en we kunnen meteen om 14uur terecht