@ Sjors82 Meid wat jammer dat het niet raak is deze keer ! @ Giegel Thanks Weet iemand of je kan direct naar de gyn mag bellen of moet je doorverwezen worden?
hoihoi allemaal, Alle nieuwe zwangere gefeli!! ben wat stilletjes hier geweest, maar ben zelf zo chaotish op t moment Hoe is het met jullie allemaal? liefs, marie-claire
Nee ik heb maar een maand getempt, teveel gedoe en wilde er niet zoveel mee bezig zijn, maakte me alleen maar gek. Ik denk dat ik morgen ga testen, hoop dat ik me in kan houden en wachten maar waarschijnlijk niet..
dju.. net bammetje gehad en die blijft hangen in mijn slokdarm.. zit me partij te kokhalsen zo na de kapper maar eens thermometer halen en nu ff griepine..
Het idd zo dat bij een lange cyclus de eisprong vaker niet aanwezig is dan wel. Ik heb altijd een normale gehad, maar het rijst nu de pan uit. De pijn overigens ook. Ik kan pijn redelijk goed verdragen, maar ik zit nu met mijn zakje hittepit op mijn buik. De ongi is de ene keer er wel en dan denk ik dat hij doorbreekt en het andere moment is er niets meer.... Ik ga nu lekker een filmpje streamen... lkkr romantisch "PS I love you". heb hem al in de bios gezien, maar ik heb nu ff behoefte aan romantiek
neu, maak me niet gek.. heb gewoon gevoel een griepje onder de leden te hebben.. voel me echt al paar dagen zooo kwakkelig.. maar zet ook niet goed door.. tis weer zon "ikhangertussenin"gevoel.. te lam om rond te lopen, maar te goed om in bed te blijven.. dat soort gevoel.
He Limmeke, is jouw blaasontsteking wel helemaal over eigenlijk? Want zo klinkt het niet als ik jouw symptomen zo lees...
@elke: blaasontsteking is weg.. ook geen klachten meer van. pfff, lees dit op ander forum, iemand stelt vraag en begint met de volgende zin: "Hoi, Ik ben 36.2 maand zwanger en heb sinds 3 dagen last van krampen in mijn onderbuik en lage rugpijn. " en dan zeggen ze dat olifanten een lange dracht hebben hahahahahha
@limmeke: dat vele plassen in kleine hoeveelheden viel mij op, want dat zijn ook symptomen. Soms kun je dat ook hebben zonder pijn verder. Maar goed, misschien is het ook wel een opkomend griepje, sterkte in elk geval.
@Sjors: K*t meid *knuf* Ik weet niet of ik nou vorige cyclus wel of geen ei gehad heb... Langer dan 40 dagen geen ei, maar als je geen ei hebt zou je geen krampen moeten hebben (dat postte jij toch laatst Lim?) en die had ik toch echt wel...
Ben er net achter gekomen dat een van mn vorige cycli korter was dan ik berekend had (tellen is niet een van mn sterkste kanten) waardoor ik nog meer kans heb dat ik nu gewoon overtijd ben.. Volgens mij ga ik vandaag nog testen, ga zo even testjes halen!