xgabyx: wie weet inderdaad wel innesteling! Nog 9 dagen wachten........ Ik nog veel meer.... hahahaha.... maar we blijven positief! Wie weet wel een positieve test in Thailand. Ik heb ze in ieder geval wel ingepakt
Trusten Alice! vergeet je niet nog even natjes te worden? @gaby: denk je aan een innestelingsbloeding?
het hoeft echt niet precies voor 00:00 heb je al slijm gehad of gerommel in je buik en je eitje valt er niet gelijk uit dat zit nog ik dacht 12 uur maar dat kan ik mis hebben
ja denk, hoop van wel ? heb zoiets nog nooit eerder gehad ! heb het ook verschikkelijk warm haha en ongie krampen ! en al 2 dagen steken in me linker lies dusssss nog heel ff wachten *zucht*
idd Nikky ik heb hem gep... nou dan kan ik het wel helemaal vergeten want dat doe ik wel erg vaak eigenlijk Ik hoop het Elke en dan ook nog hoop hoop dat manlief ff wil (zonder speeksel dit keer) anders kan ik nu wel alvast op rood voor volgende maand hahaha
lieve lieve schat: geen idee of ik slijm heb en gerommel had ik gister al en steek steek nog meer vandaag en twee borsten als bloemkolen zo groot en gevoellig
ja iets anders maar wou nu deze maand niet meer op me syptomen af ! maar heb normaal na me ei meteen pijn in me tepels en nu begint het een heel klein beetje pas te komen ! en heb het verschikkelijk heet dat heb ik normaal nooit zo! ben alltijd steen koud haha ja en dan nu dit dat druppeltje oud bloed , nu ga ik helemaal denken
Volgens menstruatiekalender.net kan je het zelfs het beste doen op de dag van je eisprong, dus morgen volgens je banner
slijm heb ik ook niet en gerommel ook niet. ik zou me er niet druk om maken hor gister heb je het ook gedaan dan toch weer morgen
ja precies giegel naar debs banner had ik nog niet gekeken er is nog alle kans zal vanavond overslaan en morgen je best doen en misschien over morgen als je mannetje wil natuurlijk
hahaha! je moet even in je mailbox kijken... een pb is een persoonlijk bericht! Wat voor geheimpjes heeft Nikki allemaal?
ik duim me een ongeluk voor iedereen hier morgen en overmorgen morgen kan ik nog vatten maar overmorgen is te laat toch? na ja we zullen wel zien..m'n pendel zegt oktober dus kan nog wel ffies wachten...heb al zoveel geduld gehad