gaby lieverd.. buikkrampen en lage rugpijn had ik ook toen ik zwanger was! mocht je zwanger zijn, dan werkt jouw baarmoedertje heel hard, en dat gaat gepaard met buikkrampjes.. dus niet moed laten zakken en nu gewoon ff positief gaan testen
klopt dat is dan dag 8 maar heb geen verstand van die testen sorry. gewoon nog even testen over 2 dagen ofzo. wel het proberen waard. zou er niet vanuit gaan dat hij al gesprongen is. pas als het over paar dagen weer negatief is zou ik er van uitgaan dat hij eerder gesprongen is.
heb er niet zoveel vertrouwen meer in maar ik ga morgen ochtend pas testen als ik nog niet ongie ben 8)
Jij wordt niet ongi meis ! [-( Vrouwen die zwanger zijn kunnen ook last hebben van onderrug en krampen hebben!
grrrrrrrrrrr *slaat het grote "hoe laat ik mensen testen" boek open en gaat meteen door naar pagina 78 Hoofdstuk 14: Natuurlijk zijn er altijd eigenwijsjes Zoals de titel al aangeeft, er zijn altijd mensen die niet willen testen. Dit is de moeilijkste groep. Ze voelen van alles, maar aan de andere kant loeren ze het kant van hun strings op zoek naar dat ongewenste bloed. Deze groep wordt vaak door ons artsen gezien als onbehandelbaar. Vaak verwijzen wij artsen hun meteen door naar behandelaar die hun psyche probeert te doorgronden. Meestal leveren dit soort onderzoeken weinig op, vragen blijven onbeantwoord en ook een bevredigend antwoord op de vraag waarom ze het testen blijven uitstellen blijft uit. Op een schaal van 1 tot 5 krijgt deze groep dan ook een dikke 5! Wat u kunt doen om deze mensen alsnog aan het testen te krijgen? Biedt ze vriendelijk een halve liter ijswater aan en sluit meteen de toiletdeuren. Zodra het ijswater begint te werken zal hun drang om te urineren drastisch toenemen en zullen ze door u aangereikte maatbeker dankbaar aannemen. Zorg dat u in de aanslag staat met de test. Zodra de patient de broek omhoog aan het heisen is, hangt u snel de test erin. De meeste testen volstaan met 15 seconden.. deze tijd heeft patient ook nodig om u te bereiken, maar voor de test is dit voldoende. Na 5 minuten kunt u dan de uitslag aflezen.
ik had een week voor de nod een positieve test in handen. zaterdag en maandag een negatieve test maar nog geen bloeding gehad. weet niet wat het is nu hoor. word er gek van moet morgen naar verloskundige maar ga er van uit dat het niks is (of toch wel) weet niet hoor aaargghhhh om gek van te worden
afwachten is inderdaad *** waarom maken ze het niet makkelijker dat je een contract teken en ineens ben je zwanger haha
vet spannend man. ik heb wel zere borsten word er gek van. en alle rommeld in mijn buik maar kan ook een aankomende mensturatie zijn. had de eerste 3 menstruaties ook pijnleke borsten. wachten, wachten, wachten hoeveel geduld heeft een mens