Jeeuttjee nou mag hopen dat ik niet meer aankom, wil er juist wat afhebben En een cyclus van 30 dagen... die lijkt me best fijn!
@ gaby, ik werk ook niet dus denk dat ik rond 8 uur half 9 wakker ben..als ik niet van de zenuwen eerder wakker word.. Iemand ervaring met de testjes van DA?
meisjes, wat gaat het wer hard hier wel spannend morgem voor de testers. Nou Gaby hopelijk zie je ze vliegen en zijn het zw pijntjes en geen ongi pijntjes
zit nu al heel braaf 3 dagen aan de wortels, heeft mijn lief mannetje net chocolaatjes gegeven, omdat ik ze had verdient...... is ook wel n schatje
hoi dames mag ik even mijn hard luchten. mijn vriendin belde net. ze is zwanger foutje. jezus zeg wat voel ik me nu klote. ze zij met een lach dat ze nu eerder is als ik (ze weet niet dat we al een half jaar bezig zijn) en vond dat ik nu ook maar snel moest beginnen. kon niet anders dan huilen toen ik ophing. voel me nu zo'n slechte vriendin maar ik weet dat het bij hun niet de bedoeling was en voel me gewoon kut vind het zoooo oneerlijk (slecht he) kan niet eens echt blij zijn voor haar (klinkt ego ik weet het)
o meisie toch, das helemaal niet raar, kan zelf wel even en tijdje duren. Maar vertel dan wel op een gegegeven moment tegen haar dat jullie bezig zijn en het nog niet is gelukt. Misschien snapt ze dan je reactie en is de vriendschap niet stuk. *dikke knuff*
@ bos, kop op meis, jouw beurt komt ook nog...soms kun je gewoon even niks hebben (zeker niet wat zwangerschap betreft) maar helaas hebben we daar niets over te zeggen..
aaahh meissie ! mijn zusje vertelde mij 2 weken geleden dat hun bezig zijn voor een 2de! ik kon ook wel janken! KNUFF
Probeer minder te snoepen, ben zo'n emotie eter, zucht @ nour @ Gaby, heb zeker eenlief mannetje, ben ikzo onwijs blij mee
Je mag daar best even om moeten slikken hoor, helemaal als het bij haar een 'foutje' is en je zelf al een tijdje bezig bent. Positief proberen te blijven ? Misschien kunnen jullie over een tijdje samen op zwangerschapsgym, you never know! en tot die tijd je niet schuldig voelen omdat je misschien een tikje jaloers bent.
Mijn zusje teste 3 wk eerder dan mij positief, was ook niet blij...... heb der wel gefeliciteerd, was erg moeilijk, maar was niet leuk
ik heb gelijk even mijn zus gebeld (die weet wel dat we bezig zijn) en even mijn hard gelucht. (ze begon gelijk mee te huilen) ik ben ook voornamelijk bang om morgen te horen dat het gewoon mis is bij ons. misschien dat de zenuwen er nu ook gelijk uitkomen voor morgen bedankt voor jullie lieve woorden. dikke kunffel voor jullie allemaal