Nou ja, dat weet je natuurlijk niet of het dan te laat is. Tenzij je het voelt of opzoekt met ovutesten. Want de banner geeft het wel ongeveer aan, maar het kan per vrouw verschillen en daar houdt he banner geen rekening mee helaas. Oh en ik duim ook heel hard voor iedereen hoor!
gister volgens mijn banner had ik mijn eisprong gster nog wel geklust zal ik vanavond voor zekerheid toch nog een x
thanks iedereen ik ga nu ff lekker douchen en dan op bedje liggen heb het weer gehad voor vandaag ! fijne avond / nacht nog
Ok ik snap ff iets niet over de eisprong.. Zodra hij springt blijft hij nog 12 uur in leven toch? Maar wanneer wordt het dan eventueel bevrucht, na die 12 uur pas of zodra hij springt? Sorry misschien stomme vraag maar het is best ingewikkeld
HAHAHA was ut zo geheim wat je aan het typpen was hihi... ut lijkt er op nikky..this algemene knutselavond volgens mij
Hi ladies, Ben er weer, heb bijna een uur lang nodig gehad om alle berichten vanaf vanmiddag weer bij te lezen.. Vanavond een vriend onverwacht op visite gehad die met een gebroken hart zit en valse hoop koesterd... pfff Mijn ovulatietest was nog negatief (gelukkig, want mijn vriend is nog steeds in het buitenland)
Neehoor, geen geklus hier vanavond Ovu test was ook alles behalve richting positief en heb teveel last om te klussen. Morgen nieuwe dag en nieuwe kansen 8)
Das niet leuk voor die vriend...een gebroken hart is al erg maar als je dan ook nog hoop koesterd ik hoop dat hij snel z'n leventje oppakt en doorgaat Wel fijn dat hij zo'n vriendin als jij heeft waar die ff kan hartluchten.. hopelijk is vriendlief optijd terug als je ei jumpt
bedankt meiden voor het medeleven...Qua klussen zitten we goed en morgen komt het wel weer. Gisteren ook aal geklust dus... Ik dacht lekker een avond internetten voor de tv... heeft het internet er geen zin in... GROM :x @ xgabyx: ik ben benieuwd naar de uitslag ik kan mij voorstellen dat hij nerveus is... Ik las net van je drupje bloed. Het kan, maar hoeft niet... Het voordeel van nog geen ei is dat ik nog een wijntje kan nemen en dat heb ik ff gedaan, maar na een half jaar geen alcohol voel ik hem wel zitten. ZOu ik het eerste wijntje of het tweede wijntje voelen. Nou meiden jullie gaan de goede kant op... al boven de 140 pagina's. Nog ff en dan halen we vandaag nog de 200...
Ik hoop zeer zeker dat mijn vriend op tijd terug komt.... Op een of andere manier komt mijn eisprong nooit goed uit... de ene maand zijn we 2 dagen aan het reizen om naar Australie te gaan.... de andere maand reizen we 2 dagen om weer terug naar NL te komen. Nu zit hij in NY en als hij terug is (waarschijnlijk precies op tijd) zitten we een paar dagen in een hotel samen met zijn dochter.... op 1 kamer.... Toestanden...
nee dat verwachte ik ook niet en ze hebben de sleutel dus als je het niet in de gaten heb zitten ze zo naast je op de bank. vanavond ga ik niet klussen denk ben het even zat in totaal 7 x dat moet toch wel voldoende zijn zou je denken