Claire Is er een specifieke oorzaak of was die een 'sluimerend' iets? Je hoeft het niet te vertellen hoor, kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt.
dank je wel dames voor jullie lieve reacties. het is nog niet langer aan de gang de problemen, komt een btj onverwachts (zoals meestal) maar zet onze relatie en t zwanger worden wel onder grote druk. denk dat er niets anders opzit dan t uit te stellen. maar t gaat me aan me hart, want onze beeb is/was zo meer als welkom! maar soms gebeuren er dingen waar je weinig vat op hebt. ik ga eerst eff rustig tot me zelf komen, zodat ik misschien weer een beetje helder kan nadenken. maar kon niemand anders bedenken dan jullie om dit even te spuien. dit forum is zo gweldig, wil mn kinderwens echt niet op zij zetten! dit komt zo ongelukkig. ga eff wijntje drinken en proberen rustig te worden. thanx lieve dames, jullie zijn top!
neem idd even lekker de tijd voor jezelf om rustig te worden (altijd makkelijker gezegt) en effe denken. het lijkt mij zeer moeilijk om de wens even zomaar aan de kant te zetten. Maar aan de andere kant zijn er van die situatie (geen idee wat er is hoeft ook niet) Dat je helaas wel zou moeten dikke knuffSS
Neem lekker de tijd voor jezelf en je relatie meis...je weet dat we er hier altijd zijn...hoop echt voor je dat het allemaal goed komt en dat je de beebwens niet opzij hoef te leggen suc6 meis
lieve claire hoop dat je snel tot rust komt ! en dat alle problemen snel worden opgelost! en die baby komt er dan heus wel! je kan het beter dan nu ff uitstellen want moch je nu wel zwanger raken is stress heel niet goed voor de baby en ook niet voor je zelf! knuffel meis
Zie dat het hier amper bij te houden is. Vanmorgen een berichtje geplaatst en volgens mij zijn er al wel 40 pagina's bij geschreven... Claire, sterkte ermee! Ik hoop dat jullie er uit komen!
hoi dames ik ben vandaag terug gekomen van de vakantie om te beginnen claire wat rot voor je zeg ik hoop dat jullie er snel samen uitkomen. verder zal ik ook wel weer veel gemist hebben kan iemand de roze bus op deze pagina zetten
Hoi Hoi heb je vanmorgen welkom geheten verders weinig gebeurt tot nu toe met claire dan morgen twee testers op de lijst...allemaal erg benieuwd naar de uitslagen daarvan. das een hele korte update van vandaag
Zoo ben ik ook weer even, Pfff echt tijdgebrek laatste paar dagen. Even voor de goede orde: Zwangere meiden: Gefeliciteerd! Meiden met een nega test of waar de zijn gekomen Balen! Clair, heel veel sterkte meid, misschien even laten bezinken en nachtje over slapen? En wel fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt.
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar & Bos 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & tamtam78 & Winnie Pooh & Marooz & Shannah 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 & alecia 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen & dada & Naoibi 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 & Druif2008 & xgabyx 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 & Sucre & Maria79 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 & Dreamer83 & claire85 & xMamaDianax & Leonietje24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah & SilviaM & Teigetje1978 & Nrg50 & Zoe10 & Pixie & MilkHd & Rianne80 214 passagiers voor de roze bus! 33 Zwanger, 115 ongesteld, 7 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 6 Cyclus van slag TESTMARATHON 28 augustus - xgabyx - NourElHouda 29 augustus -Teigetje1978 30 Augustus - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 - Naiobi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] daar is hij weer
ik geloof het nog niet heb op vakantie wel een test gedaan en was een heel licht streepje te zien daarna geen test meer gedaan en ook niet ong geworden ja mijn vak was zeker geslaagd en wat is het hier weer koud zeg !
Hey meiske....al druk bezig met de voorbereidingen voor de grote dag? Happy Birthday to you in two day's