Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Trusten allemaal. En testers, ook de eigenwijsjes, heel veel succes morgen! Ik duim voor jullie!
Sorry dames.... maar kan het forum niet meer missen! @clair: *knuf*.. om je te troosten..! @ ongi meiden: ***#%**
* lachend om het boek van limmeke verplaats Milla Rose Gaby en Bos van het wachtbankje naar het verdachtenbankje*
Gaby, herken echt heel veel van je dus heb er een goed gevoel bij..! Bij mij mocht het helaas niet zo zijn maar heb goede hoop voor je..!
ik neem even afstand, krijg het erg druk op werk en sporten ed. maar misschien kijk ik stiekem nog hier en daar... maar wil vooral meelezen om op de hoogte te blijven van de ememem-meiden, dus blijf daar nog wel lezen
hahahaha...wb trouwens Milla Bowen ze willen niet dat we hier in het forum of via pb de link verspreiden...das verboden
vandaag trouwens weer het bewijs dat toeval niet bestaat: Kom ik vanmiddag bij een vriendinnetje, ze weet dat we bezig zijn, geeft ze me een gelukssteen. Dacht dat ik dat wel kon gebruiken. En ze wist niet eens van gisteren! Komt een ander vriendinnetje vanavond aan, geeft ze me een geluksamulet, om dezelfde rede, terwijl zij ook niet wist van gisteren..! Werd er spontaan weer blij van...
Ja echt he.. heb nog veel buikpijn en niet lekker.. maar vanaf toen was ik gewoon weer best blij... zo lief he!
Yep! Misselijk, warm, had jij nou ook witte vloed...? Ik in ieder gevoel wel. En ze zeggen altijd dat je het gewoon weet, en ik geloofde dat niet. Maar het was wel zo.