ja dat witte vloed heb ik sins 2 dagen! ja de ene keer denk ik van ik ben het echt wel maar de andere keer geloof ik er echt niet in !
Ben je niet meer gericht aan het klussen dan..? Ik sinds afgelopen maand ook niet meer, had daar echt geen zin meer in. Vond het zo'n gezeik.. Maar zie het resultaat, had wel beet! Nu moet ik eitje nog even influisteren dat het daar moet blijven zitten......
Ja.. en ik had ook vet haar, voor het eerstpijnlijke tepels (maar de laatste week was dat weer weg), en volle borsten.
ja wel ongeveer nog zo een beetje...maar wil niet teveel druk erop leggen en had een lieve man die vorige week niet in staat was tot klussen tijdens ei vanwege erge vermoeidheid...hij sliep al voor tie z'n kussen raakte en kreeg hem met geen mogelijkheid wakker hihihi....dus maar ff rondje overslaan
meiden ik ga nog ff douchen en dan ga ik naar bed ! jullie horen het morgen ochtend wel hoe de test uitslaat ! weltrusten knuff
Yep..... echt... ALTIJD... Das dan weer teveel van het goede he.. maar geloof dat veel vrouwen hier die eigenschap wensen voor hun mannetje, dus mag niet klagen!
Altijd zou mij ook een beetje veel zijn hoor hihi..nee normaal ben ik erg blij met onze regelmaat van gemeenschap hoor ik heb geen enlkel klagen..op vorige week na dan maarre ik ga ook me bed op zoeken...morgen weer aan de arbeid dus 12.00 uur is me laat genoeg om naar bed te hobbelen Truste Milla..tot morgen!
trusten mEIsjes! Jammer Klingel, ik was ongeveer 30 sec nadat jij de chat verliet ook daar... Je hebt een pb hier! Kus!
Hoi Allemaal, Ik ben hier nieuw. Vindt het erg spannend heb nog geen test gedaan maar ga het morgen doen. Ben heel benieuwd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel zwanger voel...Heb ook eerder een MK gehad vorig jaar maart. Dus ben nu pas echt gerust als ik een echo krijg... Is er eigenlijk nog wel iemand wakker, het is al laat.
dank je... hij heeft pas 40 graden koorts gehad...moest opgenomen worden... maar is nu gelukkig weer gezakt... dus hopelijk gaat het nu weer goed... xxx
Tjonge veel gemist zeg. En moet nu echt gaan slapen. Dus heel kort: @female: hoop dat t beter gaat. Heb in eerste zwschap ook bloed verloren. Hoop dat t ook voor jou niets betekent. @gaby: spannend morgen, ik duim! @Milla Zo verdrietig. Vind je sterk! @claire: sterkte @Lusie: welkom @all:wat een heerlijk sex gesprek overs tandjes en die dingen, doe graag x mee. @overgeslagen ladies wegens te veel om terug te lezen: sorry! Liefs MamaY