Bloedheet! Daarom ben ik uit bed gegaan. Is bij mij meestal teken van Maar hoop voor jou (en voor mij) nu teken van
@miracles: balen meis! Heb ik verder nog wat gemist gisteravond? Hier moe en hoofdpijn...kan echt niet op gang komen zeg! bah
Hoi meisjes, Ben ik er een avondje niet, kan ik gelijk tig pagina's terug gaan lezen! Heerlijk hoor, al die kletskoussen. Volgens mij is het vandaag een hele spannende dag, hebben een aantal testers! Heel veel succes met testen! @Gaby, zit hier al duimen te draaien voor je! @Lusie, welkom en ook succes met testen. @Female, is het bloeden al gestopt? @Natjes, wanneer had jij voor het laatst getest?! Ik zie dat je al 6 dagen over tijd bent... @Milla rose, blijf je toch gezellig bij ons? @Survivor, welkom terug, fijne vakantie gehad, al getest?! Ik kreeg net toch een dejavu; januari 2006 zijn we een weekend naar de Weerterbergen geweest. De maandag van thuiskomst getest en bleken we in verwachting te zijn van ons lief zoontje! Nu heb ik afgelopen maand (net na de vmk) samen met manlief een weekendje weg geboekt, óók naar de Weerterbergen en komen we 15 september weer thuis, das de dag van mijn NOD. Het zou wel heeel speciaal zijn als ik dan positief zou testen he! Ik ga er weer vandoor, ukkie naar het kdv brengen en dan werken. Lees jullie berichtjes vanaaf. En meiden, nogmaals succes met testen (geloof dat ik het zelf een beetje spannend vind voor jullie!). Dikke knuff en -x- MissQ. P.s.: Ik ga zelf toch maar geen 2 dagen wachten voor het doen van die ovulatietest, ik doe hem toch vanaaf maar..... te onzeker over dat ik anders misschien net mijn ei mis.
Goeiemorgen allemaal! Allemaal beetje lekker geslapen? nou ik kon het gewoon niet laten, die test lag te loeren na me vanochtend, maar zoals te verwachten hartstikken negatief, dus meer geduld *pompompom* limmeke zijn er meerdere uitgavens van jou boek? ik ga me klaar maken voor werk fijne dag allemaal. liefs, marie-claire
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar & Bos 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & tamtam78 & Winnie Pooh & Marooz & Shannah 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 & alecia 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen & dada & Naoibi 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 & Druif2008 & xgabyx 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 & Sucre & Maria79 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 & Dreamer83 & claire85 & xMamaDianax & Leonietje24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah & SilviaM & Teigetje1978 & Nrg50 & Zoe10 & Pixie & MilkHd & Rianne80 214 passagiers voor de roze bus! 33 Zwanger, 116 ongesteld, 8 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 6 Cyclus van slag TESTMARATHON 28 augustus - xgabyx - NourElHouda 29 augustus -Teigetje1978 30 Augustus - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 - Naiobi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] Miracles helaas op rood gezet en mezelf op groen
echt vaag gaby... dat ik zelf nou negatief getest had.. allah. Maar jij? misschien dat je bij de garde hoort die later posi testen..hoop het zo voor je!
goeiemorgen allemaal Nee Claire.. is maar 1 boek, maar heeft wel 354 pagina's.. staat een hoofdstuk in over te vroeg testen.. maar dat zou ik moeten opzoeken. kheb vannacht zo vreemd gedroomd tussen het 10 keer plassen in.. kan me nog maar klein deel herinneren, maar dat was al vreemd genoeg. was zw van mannetje, die woonde ineens in een heel vreemd luguber flatje. bevalling kan ik niets meer van herinneren, alleen dat beeb er ineens was. ik met beed onder arm en mijn kids naar dat flatje, en daar stond mijn mannetje toch simpel te doen. was al avond, we hadden helemaal nix, geen luiers, geen flesvoeding. gewoon nix. dus ik denk ik geef beeb borst.. ik leg beeb op bed. .hang er beetje boven met melkuier, en melk schiet eruit.. kind helemaal onder.. echt hele grote stralen. borst was ook snel leeg. mannetje blijft ondertussen doorgaan met simpel doen.. zucht.. ik kijk opeens.. en zie dat hij beeb toch een luier aangetrokken heeft.. maar niet zomaar.. luier is gewoon dubbelgeklapt om beeb heen, en eronder heeft die een zwarte maillot aan.. echt geen gezicht.. en mannetje met kids die hebben grootste lol.. ben blij dat ik rest vergeten ben hehehe.. Heb me vannacht echt helemaal sufgepiepelt.. kga naar bed, piepelen, 10 min later, piepelen, half uur later piepelen.. 2 uur later.. 4 uur later, 1.5 uur later. en elke keer ook gewoon echt flinke plas.. denk dat ik paar kilo lichter ben nu hahaha.. ik moet gewoon van de thee afblijven.. want koffie kan ik liters drinken, maar thee... kraan gaat meteen open. gabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbyyyy.. kom nou testen..! ik moet zo werken, en daarna naar breda! wil wel weten of je beeb in belly hebt! welkom lus trouwens.. milk.. jammer dat je het voor hier te druk hebt.. maar goed, zien je dus gelukkig wel nog op de forbidden site
whaaha jij had ook net zo goed positief kunnen testen tsja ik weet het ook niet ben nog steeds niet ongie en vandaag is 14dpo mja we wachten wel af
jeetje wijffie wat een verhaal ! haha op een flatje, baby helemaal onder het melk irri is het hé als je zovaak snacht naar de wc moet , kan je de hand schudden! haha nee had me bril niet op die lig al maanden te verstofen in me laadje
: hoe kan dat nou gaby, gha het moet het moet moet posi zijn! dat ie van mij nou nega was logish ma die van jou moet posi @limmeke LOL echt geweldog dat boek oki ik moet nu toch ja nee het moet ik ga me klaar maken voor werk, ben zooo lui vandaag. nogmaals veel plezier vandaag liefs, marie-claire
dan haal dat brilletje eens onder die stof vandaan gij ijdeltuit... op testdag telt altijd: het maakt niet uit hoe je eruit ziet. zet brilletje eens op en check die test eens op vage streepjes, lijntjes.. ff tegen licht aanhouden etc..