ik denk dat ik zo wel ff ga bellen van hoe of wat, want het weekend komt er ook bijna aan en als ik weer met die clomid moet beginnen moet ik wel een recepje hebben
ik weet het niet ? de gyn had mij verteld dat ik vandaag moest testen! en als ik niet zwanger ben (dus denk eigenlijk ongie)dat ik een nieuwe afspraak moeten maken maar als ik zwanger bleek kreeg ik de week erop een echo dus weet het allemaal niet precies, ga strakkies wel ff bellen!
zo.. ff snel afgespoeld, even geen zin om vandaag het oerwoud bij te werken.. doe ik vanavond wel.. bedoel, toch geen mens die ziet hoe weelderig het kan groeien mannetje komt al week uren later dan mij naar bed en durft dan ook nog te klagen dat ik niet wil vrijen .. nou ja, pech dan.. hij heeft 2 handjes, gaat die de shake maar doen
ben benieuwd wat ze zeggen pff beetje negatief testen met zon schitterend ei en speedzaadjes.. hoe durf je!
ja precies en de gyn mij een beetje lekker maken dat hij er veel vertrouwen in hen voor mij deze maand
Iemand had het overigens over mijn oranje beestje die ik als banner had... Wie was dat ook al weer... Dat was de knuffel die ik voor babje alvast had gekocht... Lief he?
geeft JD knufje.. ook al zou verkouden? snik hee smalletje, zie je nu pas hehehe.. ook goeiemorgen voor jou