Eigenlijk meteen dezelfde dag. Dus met 5wk, dat was dinsdag. Mijn ongi is nu echt doorgezet. Dus voor jou zou ik zeggen: testen hoor! Maar ik zou wel die van clearblue nemen.. Had trouwens niet de digitale, die gewone.
Steek weer even mijn hoofd in de bus... Ha dames, hoe is het hier? Ik zit nu in een les (foei!), maar leerlingen zijn zelfstandig aan het werk met een computeropdracht. Kom even vertellen dat ik vanavond waarschijnlijk nog even in de bus langskom. Mag ik nog mensen feliciteren? Of troostig knuffelen? Even mijn portie HCG: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
ey meiden..., ben net wakker...:S was wel lekker ff uitslapen haha... moest vandaag eigelijk de hele dag werken... maar ik heb me knie geblesseerd... * ben me knie dankbaar haha* anders had ik vandaag weer met die collega gewerkt die mij niet mag... morgen maar even aankijken of ik kan werken... dan hoef ik maar van 1 tot half 7 en mag ik achter de kassa zitten (normaal moet je staan) dus ik ben benieuwd hoe het morgen met mijn knie is... is er nog goede nieuws...? gefeliciteerd aan iedereen die zw is en een knuffel aan iedereen die ongi is geworden... als het goed is heb ik overmorgen mijn eisprong... ik slik nu de etos pillen en ben nu de 2e mnd bezig met tempen... alleen volgens mij klopt er niks van... gister was het bv: 36.6 en vandaag ineens 36.2 ik snap echt niks van het tempen... xxx
Debs, begrijp ik het nu goed dat jij posi getest hebt? Of refereer je naar een andere zwangerschap? Ik heb trouwens ook altijd begrepen dat CB veel HCG nodig heeft. Mijn CB was bij 4 dagen overtijd ook negatief, maar de Apothekerstest gaf later toch posi aan! Maximum aan LF bestaat volgens mij niet. Enne Gaab: volgens mij kun jij nog steeds gewoon zwanger zijn hoor. Je hebt vrij vroeg getest, en je hoort vaker dat ze dan negatief zijn. We duimen nog steeds! Ga weer weg. Misschien latyer nog even, anders tot vanavond!
ow oke ik d8 al... ik zie die andere 2 plaatjes wel gewoon... maar indd het knuffelplaatje zie ik ook niet...
haha vriend komt nu net uit bed gestruikelt en ik zeg : de test was negatief, en dat ik morgen weer moest testen van de ass van de gyn. hij zo wat een onzin joh als je vandaag negatief test kan je morgen niet positief testen! hij kan zo lekker koppig zijn
Nee had 'n lief plaatje van een knuffel van Forever Friends voor Jedid geplaatst, maar hij is niet te zien? Hihihi, ik dacht wat bedoelt ze met Ariel, dacht aan het wasmiddel hihihi..je bedoelde natuurlijk mn avatar..
jha haha...dan had ik beter de kleine zeemeermin kunnen zeggen... heb jij een beetje verstand van tempen...? mijn temp is elke dag verschillend...:S gister was het bv: 36.6 en vandaag ineens 36.2 terwijl ik (als het goed is) overmorgen mijn eisprong heb...