Lieve dames, wat balen van de nega testen....succes voor alle balende dames. Ik ben nog steeds niet ongi. 38 dagen, voor mij een absoluut record. ik ga vanavond testen. 8 dagen geleden nega, misschien nu wel posi...duimen jullie mee?
hoi, gisteren was mijn NOD, maar vanmorgen kwamen de beetje teleurgesteld.. Hopelijk hebben jullie meer geluk.. kan helaas niet alles teruglezen en ook niet blijven babbelen nu, want het is druk op het werk. Sorry schatjes. liefs van mij
Tja tempen is niet bij iedereen even duidelijk, bij de meesten geeft het wel een goed inzicht in het verloop van de cyclus maar niet bij iedereen. Soms is het zo vaag dat je er niet wijzer van word. Maar sowieso kun je er pas echt iets over zeggen als je minimaal 3 maanden getempt hebt, dan heb je een beetje een gemiddelde. Want bij maar 1 cyclus tempen kun je allerlei dingen hebben die de temp onregelmatig maken.
@ Spiffy, spannend, volgens mij ben jij wel zwanger! @Audrey, wat jammer, hopelijk de volgende ronde meer geluk.
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar & Bos 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & tamtam78 & Winnie Pooh & Marooz & Shannah 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 & alecia 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen & dada & Naoibi 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 & Druif2008 & xgabyx 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 & Sucre & Maria79 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 & Dreamer83 & claire85 & xMamaDianax & Leonietje24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah & SilviaM & Teigetje1978 & Nrg50 & Zoe10 & Pixie & MilkHd & Rianne80 214 passagiers voor de roze bus! 33 Zwanger, 118 ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 6 Cyclus van slag TESTMARATHON 28 augustus - xgabyx - NourElHouda 29 augustus -Teigetje1978 30 Augustus - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 - Naiobi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img]
Goeiemorge dames! Alle nega tester balen! Maar, zolang er geen bloed is blijven we hopen! Ik moet vandaag boenen poetsen stoffen dweilen en blinken :x Vanavond open huis, en morgen ook bezichtiging. Leuk, je huis te koop...maar dat schoonmaken joh
@audrey.. grrr.... *knuffel* @nourElHouda je banner zegt dat je ongi bent... GEEN BLOED NOG dus even weg banner meid! @gaby.. lekker zo'n man he.. heb ook zo eentje.. dus word ook wat..denk dat ik ook maar gewoon niets over tests zeg tot het positieve
Je kunt vlak voor je ei een dipje hebben in temperatuur, kijk bijv maar bij de zwangeren temperatuurkaartjes. Dat betekent wel dat je ei er vanavond zou kunnen zijn ofzo, dus wel even direct aan de klus nog!
beetje roze/bruinig nog bij afvegen, maar geen maandverbandjes vol (meer) gelukkig. Gisteren was echt veel....hoop dat het vandaag rustig blijft. Is beter voor de gemoedsrust. Dus ik geen bloed en jullie geen bloed Daar hopen we op
ik denk toch dat het dan iets met het 'ont'spiralen te maken heeft omdat je in een keer zwanger bent geworden.. je BM moest toch schoon ook.. dus.. ik maak er in ieder geval geen zorgen over voor je denk dat het wel goed zit hehehe
Ja daarop lijkt idd of ik ongi ben he, maar eronder staat weer Duimen! Beetje onduidelijk misschien, ik zet er wel een andere op.
nou hij wil dat ik alleen maar test als hij erbij is hahaha ik heb er nu ook weinig vertrouwen nog in dat ik zwanger ben maar weet wel dat er nog een kans is maar bij hem zijn die kansen al -100 % hhahaha hij zei ook je heb 3 dagen geleden ook al negatief getest dus ik ging er al vanuit dat je vandaag ook negatief test, hij zeg als je zwanger ben moet hij dat meteen aangeven pfffff ikke hem uitleggen van hoe of wat, haha maar hij geloof me nog steeds niet MANNEN