gelukkig remmar. ja wel te begrepen dat overvallen.. maar goed was even niet anders en niet je schuld dat het dan zo snel was gegaan.. voor jou ook toch een overvalling hahah... is ook voor jou spannend allemaal.. nou goed gelukkig is het weer goed.. wist ook wel dat het zou goed komen.. blij dat jij een man hebt die ook nadenkt over eigen acties voel je dan nu ook veel beter?
Nouja, heb ik ook tegen hem gezegd... en ook eerlijk gezegd dat ik het vergeten was hem te vertellen... (hij weet ook wel, dat ik vaker zulke dingen vergeet te vertellen.. haha.. ) Blaim it on the hormones haha.. Nouja, het is ook spannend voor mij allemaal, en dat was hij een btje vergeten, denk ik.... Idd, gelukkig is het weer goed.. en in huize remmar zullen de hormomen nog wel vaker over tafel vliegen.. haha.. Ja, die vent van mij denkt gelukkig wel na over zn eigen acties. Duurt alleen soms wat lang voordat dat er dan ook nog uitkomt.. ik ben meestal sneller in zulke dingen.. irritant, maar het is niet anders.. (ik wil het altijd meteen uitpraten, hij niet, hij denkt liever eerst na..) Eind goed, al goed! Vandaag toch een zonnetje! Werkze debs! Fijn dat t goei met je is
zo, ben ik nog ff... kunnen nog niet weg naar breda, vind ik ook niet zo erg.. moeten alleen op en neer om mannetjes bedrijfsautootje op te halen daar. mijn ongi pukkel heeft mijn kin gevonden.. zal de rest wel niet lang op zich laten wachten. Krampen zijn er ook, (.) doen zeer overal nu.. dus duivels hebben hun tomtom mijn kant opgezet. nour: hup, kzit te wachten op een duidelijke posi test van jou. gaby: morgen niet testen? mijn steun en toeverlaat is echt eigenwijs! jullie hebben in tussentijd zoveel gekletst dat mijn oude hersenpan het niet meer bij kan houden JD: jij wel nog dikke knuffel van mij
ja worden ze nu met de tomtom in de goede richting gestuurd dat val mij ook heel erg dit keer ik krijg ook altijd een week voor me ongie 3 pukkels ofzo en nu helemaal niks en nee ik ga morgen niet testen , kost me alleen maar geld hahaha ik zie het vanzelf wel owwww ik dacht jij ga ff lekker de stad in , in breda maar helaas
grr.. ik heb zo een gat in mijn dag. overleg tussen 13.00 en 15.00 lekker zeg op wat eigenlijk je vrije dag hoort te zijn... vind ook dan dat als je vrij hoorde te zijn dat je ook niet notulen moet schrijven
over pukkels.. ik heb ze maar hou ze niet in de gaten want wil het liefst niks van weten eigenlijk.. die pukkels haha
vorige maand had ik geen pukkel.. wel ongi.. maar meestal heb ik altijd wel 1 pukkel op een geweldig in het zicht vallende plaats.. kan natuurlijk puur toeval zijn dat die nu ineens op mijn kin zit.. maar gezien de steken in buik/lies, de lage rugpijn denk ik dat ik echt weer gemist heb deze ronde.
ik krijg altijd een week voor me ongie pukkels en rondom me neus word alles wat vetter ! maar nu helemaal niet
@ juud: hey zie ik nu toch goed dat je zwanger bent. ik dacht dat het niet zo was. teminsten dat maakte ik een weekje of zo op uit je schrijven. van harte. hoeveel dames staan er nu op roze trouwens kan de bus nergens vinden. en ik wil nog wel zo'n lekkere voetenbadje hebben hoor.
NODLIJST AUGUSTUS 2008 [/color] 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar & Bos 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & tamtam78 & Winnie Pooh & Marooz & Shannah 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 & alecia 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen & dada & Naoibi 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 & Druif2008 & xgabyx 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 & Sucre & Maria79 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 & Dreamer83 & claire85 & xMamaDianax & Leonietje24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah & SilviaM & Teigetje1978 & Nrg50 & Zoe10 & Pixie & MilkHd & Rianne80 214 passagiers voor de roze bus! 33 Zwanger, 118 ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 6 Cyclus van slag TESTMARATHON 28 augustus - xgabyx - NourElHouda 29 augustus -Teigetje1978 30 Augustus - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 - Naiobi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img]
JIJ? das onmogelijk.. BEL DE KRANT, BEL DE KRANT! GABY IS UITGERATTELD Btw: Biccy heeft berichtje achtergelaten op.......
whahhaha ben een beetje gedachteloos ben ook aan het wachten op een vent van de woningbouw die had gezegt half 12 dat hij langs zou komen maar die lul is er nog steeds niet , dus heb hem nu nog 15 min gegeven en anders ga ik ff bellen ! heb nog steeds niet gedoucht en ik moet nog eten halen
Hey kleppers! Hier heb ik wat vreemds meegemaakt! Ik was wel 10 x wakker want ja moet steeds plassen Maar ineens om 5 uur werd ik misselijk! Nooit gehad!En is ook niet omdat ik ziek ben of word... Ik heb 5 innieminnie pukkeltjes op mijn voorhoofd,en heb ook nog redelijk gevoelige (.)(.) en steken in mijn onderbuik als ik fiets zitten ga of me beweeg in het algemeen hihi Nou vaag allemaal! Nog 3 dagen....