spannend puzzcat.. ik duim voor je meid.. okay.. ik ga even mijn gat in mijn dag maken.. stom zeg zo midden in je vrije dag weg moeten voor een overleg.. grrr....zou verboden moeten worden. tot later
Nou als je kijkt naar mijn cyclussen de laatste paar maand,dan zie je dat die juist extreem kort is geworden... Ik kan je jammer genoeg niet vertellen of dat door clomid kan komen een langere LF....
tjee 33 dat is toch meer dan ik verwachte toen ik weg ging. het zag er namelijk een beetje somber uit in het begin.
Ohh wacht! Dat mijn LF ineens xtreem kort is geworden komt door die VERDORIE ETOS pillen GRRRRRRR Hmm dus als ik kijk naar de clomid maanden dan heb ik nog steeds een normale 15 daagse LF maar de eisprong was wel ineens sneller aanwezig whaha
pfff wat een lul van een vent die opzichter! ik had met hem een afspraak gemaakt voor vandaag zegt hij dat hij gister voor de deur stond wat helemaal niet waar is want gister waren wij de heledag thuis! kunnen we weer wachten wat een klootzak !
Ik zit net voor je aan het kijken op google en kan het niet zo 1,2,3 vinden Ik heb het eens eerder gezien,dat dat het geval is maar dat het verschilt per persoon
nou dat.............kun je wel zeggen idd.....getver zeg das echt niet prettig. beetje misselijk a la..maar zo...denk dat ut nie lang duurt voor ik echt over de pot hang en me lunch er weer uit kiepper geen bakje met rauwkost meer voor dit madametje in iedergeval
Ik snap iets niet, als op 27 aug. mijn nod was. En het is nu de 28ste dan ben ik toch maar 1 dag overtijd ipv 2?
@ pixie: eeuh.. toch werkze dan ff op je vrije dag! *grom*.. ennuh, succes met notuleren haha.. oeps.. solly... @ debs: eet dan ook niet meteen rauwkost voor 3 personen haha.. grapje! maaruh.. heb je dat wel vaker? @ gaby: wat een l*l van een vent dan zeg... hoop dat ie de volgende keer er wel is dan... *grom* Haha.. moet wel om je lachen dat je bent uitgeluld.. maaruh, ik ben ook nog niet gedouched hoor, dus kunnen we lekker samen stinken haha.. debs, pas maar op!