NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    ja ernaast zou ik zelf niet doen als ze 11 is wel als ze onder de 4 was ofzo
    ik zou dat echt niet kunnen en me man trouwens ook niet.
    als ze tv kijkt dat je dan zegt "moppie zullen we samen en bad gaan"

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Waar ik nou echt geen reet van snap is dat jullie allemaal als offline staan maar toch maar door zitten te typpen hier :( hoe zit dat klikken jullie de site elke keer weg of zo?

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ik ga ook mijn bedje opzoeken ...this nog voor 12 uur dus wie weet ;)

tot morgen weer meiden! ut was weer reuze gezellie vandaag :D

Trusten en dikke *knuff* van Debs ;)

4. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    welterusten slaap lekker iedereen tot morgen
    kus

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik haak ook af voor vandaag.
    Trusten!

6. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Trusten! Ik ben lekker vrij morgen :D

7. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    ik ook!
    kan ik weer gezellig met jullie mee kletsen.
    trusten

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Die dochter van 11... tsja ik zou ook ff lekker onder de douche gaan..... In het vliegtuig tsja een wc bezoeken is iets problematischer...

Dames ook ik ga pitten... Ik ben duizelig [van de wijn], ik weet niet meer hoe ik moet typen[van de wijn] en mijn hubbie is in een @^$&$@! bui... de hele week maakt het hem niet uit dat het een zooi is... Heb ik alles opgeruimd en dan zijn de kleinste dingen een probleem...

Morgen weer hardlopen ben mijn bro en toch eindelijk een keertje mijn artikel schrijven... Ik snap niet wat het voor een probleem is want het is maar 600 pagina's en dat heb ik binnen een uur geschreven... Wish me luckkk

Weltrusten

Klingel: sluit het hek ff wil je!

Een aangeschoten JedidJah

*shoot waar is mijn bed gebleven.... Waarom draait de aarde? [oke iets overdreven}

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    *klingel stommelt de augustBUS in met net iets teveel lawaai*

.... ziet lieve klus/test/wacht/broedmEIsjes liggen op de stoelen.. :-$

... schikt hier en daar een kussentje, trekt een dekentje verder over de oren van sommige OVERkluste (ik noem geen namen nicky ans!) dames...

.. zet een glaasje water neer bij sommige voor hun doen (ge)dronken (hebben) vrouwen (ik noem geen namen jedid)

..vraagt de chauffeur de verwarming een graadje warmer te zetten, want het is best koud om 03 uur snachts (ik noem geen namen direct weer in hun workaholiccige ritme gevervallen zijnde bepaalde schrijvers van dit berichtje :oops: )

kortom: HEK DICHT! (met dezelde intonatie waarmee de meeste mensen B** dicht zeggen) 8)

en morgen goed klussen en eieren zoeken en en en he!

in het juliforum, waar ik ook nog wat rondwaar, omdat er lieve leuke mEIsjes rondhuppelen die roze moeten worden!! , wordt al gesproken over dat hethier zo lachengierenbrullen is met ons.

cabaretgroep oprichten met zn, errrr, 200en?

:) 8) ;)

*klingel sluit hek en daarna ogen- over 9 uur weer aan die arbeit (macht nicht frei)*

10. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Goeiemorgen,

voor je het weet is het alweer augustus zeg wat gaat dat hard! Wens iedereen suc6 met wachten klussen enzovoort. en hoop op een mooie roze lijst!

Groetjess

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *stommelt naar binnen, en haalt alle kastjes overhoop op zoek naar luciferstokjes om tussen haar oogleden te zetten*

Goeiemorgen dames.. waarom ben ik zo moeeeeeeeeeeeeeeee?
    Drink me koffie maar weer en ga dan maar weer werken.. bah!
    Vanavond met onze ouders wokken.. om te vieren dat mijn liefje een nieuwe baan gevonden heeft.

12. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    zegt er een wat :) :) :)

13. natjes

natjes Niet meer actief

goedemorgen meisjes!

bleeaaaahhhggg ben ik een baalbui... Stond net ff op de weegschaal....die gaf 75,5 aan.... :( (ben 1.87 maar toch). Heb tot twee jaar terug altijd 68 gewogen en ik ben in die 2 jaar alleen maar aangekomen! Lang leve het goede leven van samenwonen...

Hmmzz... toch maar even paar weken flink op eten letten. Ben het nu echt zat! Broeken zitten net wat te strak. Even denken wat mijn doel is... ieder geval terug naar de 72, wat ga ik eraan doen:
    -beter eten
    -niet snoepen
    -meer bewegen (zal me paard blij mee zijn ga ik haar lekker pesten elke dag,hubbie trouwens ook.Hoeveel calorieen verbrand je ook alweer bij klussen? :))

Nou dat was mijn eigen coachingsgesprek. Als mensen nog tips hebben of mee willen doen!

:)

14. natjes

natjes Niet meer actief

gelijk een nieuwe banner genomen... word ik mooi elke dag met m'n neus op de feiten gedrukt!

:)

(uiteindelijk toch de beste methode voor mij)

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Goedemorgen dames :)

Ga ik even slapen, weer 20 pagian's erbij, ha ha.

Jeetje Natje, jij durft, je voortgang van afvallen zo neer te zetten. Bij mij lukt het nooit, du s zit nooit voortgang in, dus om mezelf de afgang te besparen zet ik hem ook maar niet neer.
    (voor de duidelijkheid ben 1.65 en weeg 82kg. *zucht* waarvan 5 van de vorige zw.)

He Limmeke, hier je luciferstokjes :)
    helpt de koffie al?
    Hmmmm, lekker wokken, hou ik wel van (tja is eten he)

Even kijken of ik wat bij kan lezen (ben op werk)

16. natjes

natjes Niet meer actief

hoe vinden jullie mijn nieuwe banner ? :)
    Duurde even voordat het lukte maar dan heb je ook wat!

@smallville: voor mij is het juist stok achter de deur om elke keer geconfronteerd te worden. Anders loopt ik er alleen maar voor weg ;) en ik begin het nu echt zat te worden! Bijna 10 kilo in 2 jaar. Als dat zo doorgaat als nu dan weeg ik over 2 jaar 100 kg. Nou dat vertik ik echt..

17. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @natjes, helaas helpt die stok bij mij niet, oa. heb ook trage schildklier en kan daardoor eigenlijk ook niet afvallen. Bij mij is er in totaal in 10 jaar 15 kg bij gekomen...
    Vind het heel knap dat het je lukt hoor.

100kg ha ha, grappenmaker

18. natjes

natjes Niet meer actief

@smallville: kijk als je medische reden hebt waardoor het niet lukt, zoals bij jou met je schildklier. Daar kan je helemaal niks aan doen. Begrijp ik ook volkomen.
    Als ik naar mezelf kijk, ben helemaal gezond dus is het onnodig. En je moet je grenzen trekken hè! Bij mij is ie bereikt!

Enneuh je laatste zin, dat moet veranderd worden in als...hihi ben net begonnen! haha

En als je mij 2 jaar geleden had verteld dat ik nu dit zou wegen had ik je uitgelachen! haha. Aftakeling komt met de jaren zeggen ze.. ben in die 2 jaar hard op weg. En dan ben ik nog niet eens zwanger (geweest)

19. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Komt vast goed Natje, volgnes mij ben je wel gedreven erin.
    He maar nu kan ik niet je cyclus zien.....

Gisteravond weer knallende hoofdpijn. vroeg naar bed gegaan.
    Vanochtend rare buik. Voelt een beetje broeierig net als ik ongi moet worden (nog lang niet.... toch)

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    je zou haast denken, je bent al een zwanger geweest, dan weet je toch hoe het voelt....
    Nee dus, wist niet hoe mijn cyclus was en alles was anders. had opeens een cyclus van 6 weken.

Heb hier endaar een steekje, beetje last bij mijn bekken.

kwam gisteravond vocht uit mijn tepels.....
    Hebben jullie dat ook weleens gehad of ben ik de enige?

Deel Deze Pagina