Lieve Lieve Remmie! Mocht het zo zijn dat jij onze weddenschap wint.........Wat nie gebeurt maar oke hihi) Zou je dit leuk vinden dan om als cadeautje te krijgen van mij ?
ik weet het niet meis! maar ik zou het niet het risico gaan lopen! laat je vriendje het maar lekker doen
hihi doe ik Maarre (ja ik weet het ben vervelend) is je beeb in de eerste weken nou wel of niet verbonden met je...Dan bedoel ik bloedband...
weten jullie als experts wat een reden zou kunnen zijn dat je cyclus ineens na jaren regelmatig te zijn geweest veel langer wordt (zie mijn onderschrift)
Maar je mag ook zeggen...verras me maar en dan maak ik een leuke set met allerlei spulletjes erin ? aan jou de keus.....ga ik nog ffies denken wat je mij mag gaan geven hahaah...denk dat ik voor een armbandje van spiritueel garden ga met robijn erin
debsje echt heel erg lief ik heb vriendje lief net ook ff heel goed laten kijken naar die test hij zag het eerst niet toen zei ik moet je heeeeeeeeeeel goed kijken en ja hij zag ook een blauw kleurig lijntje
ja lief he.....maar ze wint toch niet hahahahahaha en als ze wel wint ga ik me helemaal rot kopen op die website.....allemaal zooooooo goedkoop daar
ja maar vorige maand ook ineens 36 dagen...hoe kan dat? kun je ook door de hoop op zwanger zijn je menstruatie ophouden?
miss door je miskraam ? heb volgens mij wel eens gelezen dat je cyclus daarna ook van slag kan gaan raken
dan zou je schijnzwanger of zo moeten zijn....weet wel dat je door spanning idd je ongie een aantal daagjes kan uitstellen dat klopt..gebruik je miss etos pillen ? daar kan je cyclus ook van door de war raken heb ik begrepen
Pff eindelijk bijgelezen.. ben al vanaf half 8 vanochtend bezig, moet je nagaan hihi (tussendoor ook nog wel een beetje gewerkt hoor, haha) Heb geen nieuwe zwangeren meer gezien, wel ongi's.. Audrey, lieverd, dat hadden we niet afgesproken he! Balen meid.. Hopelijk heb je binnenkort weer wat meer tijd voor forum/chat, want ik mis je Gisteren de donor gesmst dat ik hoop dat hij wat geduld met me heeft, dat ik bang ben dat hij er op een gegeven moment geen zin meer in heeft.. Krijg ik zo'n lief smsje terug: maak je geen zorgen, ik stop pas als jij zwanger bent, we gaan gewoon door, ik vind jou namelijk een hele goede en lieve mam in wording! Smelt Dus mijn dipje is daarmee ook weer voorbij Debsje en gaby, waar gaan jullie over wedden? Dat heb ik even gemist..