NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi Spiffy,
    Er zijn verschillende redenen dat je cyclus in ene langer kan duren volgens mijn Gyn:
    - gemid 1x per jaar wil een cyclus nog eens uit de pas lopen
    - geen eisprong (meestal 40+ dagen)
    - stress / zenuwen

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nee debsje en renmar dacht ik ;)

3. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oeh das ook een goeie optie!
    Maarre (ga ik weer) op google zeggen ze dat je dat spul in je mond moet krijgen voor een infectie,dan denk ik gelijk aan van de week dat ik die vieze gore stofjes in de mond kreeg gewaait :oops:

Nu gaby eventjes verteld heeft dat je geen bloedband hebt met je beeb tot 6 weken ben ik weer wat geruster!
    En ik ga over op handschoentjes!

4. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Balen voor de meiden die nega hebben getest!
    Maar geen bloed geeft moed!

Balen voor de meiden die de duivels wel op bezoek hebben gekregen!
    Meer succes in de volgende ronde!

Ik heb ongi-pijn in mn bovenbeen, maar dat klopt niet want daar is het veeeeeel te vroeg voor.

Gaby, toch morgen nog maar een keer testen?!

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Zo ik heb een voldoende voor mijn stage... Das ook weer binnen. Ik heb ook goede tips voor mijn stagemap gekregen dus ik kan weer verder en aan de slag. Hier nog iets gemist?

Ondertussen ga ik mijn pc afsluiten en op mijn lappie verder... Ik ga de studeer kamer verbouwen... Daar had ik al een tijdje zin in ;)

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nee ik ga morgen niet testen !
    ik wacht het wel gewoon af!
    morgen moet ik toch de gyn bellen!
    streep was echt heel maaar dan ook heel erg licht !

7. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    weet iemand of je misselijk kan worden van de etos zwanger pillen...?
    of dat als je eisprong eraan komt dat je daar misselijk van kan worden...
    ik werd net in een x misselijk en heb boven de wc gehangen *houd de details voor zich;)*
    over 2 dagen (volgens de banner) is mijn eisprong... en ik heb nog nooit me eisprong gevoeld... dus weet ook niet hoe je dat kunt herkennen...

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    nee hoor hoef tniet via de mond, du sook niet in de tuin werken of ook met handschoenen aan, en niet op blote voeten inde tuin.

@ Sjors, wat lieffffff, goede donor heb je:)

@ Jedid, hoera voldoende

Dacht even tijd te hebben maar kleine meid is alweer wakker

9. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Dat klopt....remmie voelt aan der vruchtwater dat ik niet ongie wordt deze ronde

dus ik zei....Echt wel! en daar hebbe we ffies een wedje voor gelegt net als vorige maand met het meloen etende vrouwtje ;)

(win lekker toch hihihi)

Wat een schatje van een donor heb jij sjorsie :D:D...je zou hem toch bijna houden he ;)

10. lusie

lusie Lid

27 aug 2008
    76
    0
    0
    Ha,

Heb dus net getest ..negatief maar 1 streepje. Vindt het heel raar want ben nog nooit zoveel dagen overtijd geweest en dan een negatievetest, ik baal....
    Dan zal ik wel ongi moeten worden ik wacht maar af, meer kan ik niet doe.
    Had wel een eigen merk test van Trekpleister heeft iemand hier ervaring mee?

11. veronika

veronika Niet meer actief

He Sjors, dat lijkt me fijn zo'n mini-serieus-gesprekje! Snap je onzekerheid wel, je bent zo afhankelijk van hem. Dus heel fijn berichtje dan!

Hai Giegel, hoe is het verder met je? Hihi sorry, dit klinkt wel raar, is dat een serieuze klacht van jou?

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    heerst ook griepje heh meiden, niet om jullie te ontmoedigen hoor, je hebt dan misselijk/overgeven/last van darmen en soms diaree.

13. debsje1977

Dat klopt idd...

blij dat mijn fout gevallen van het eten misselijkheid weer beetje over is......is het tenminste geen voorbode van de griep ;)
    kan ik nu ffies nie gebuiken nu ik zwaar aan het klussen moet vanaf morgen :D

14. puzzcat24

Uhm meid?Heb je wel een "goeie" ongi gehad dan?
    Met ditjes en datjes?

15. spiffy

spiffy Niet meer actief

geen etos pillen gewoon puur natuur....het zou kunnen dat mocht ik niet zwanger zijn dat mijn cyclus door de miskraam en curretage toch overhoop ligt...ik neem aan dat dat dan wel weer goed komt..

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ja ik heb normaal pijn in mn bovenbe(e)n)en) als ik ongi moet worden en heb dat nu ook (al).
    Verder gaat het goed en heb ik het druk.
    Hoe gaat het met jou?

17. puzzcat24

Hey meid?Als je nu zwanger zou zijn,dan word je kindje geboren in mei Wat leuk 2 kindjes in mei jarig hihi

(het is toch mei?)

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik ben sowieso regelmatig erg misselijk en ben erachter gekomen dat dat door mijn maag/darm probleempjes komt.
    Maar ook toen ik die etos pillen gebruikte was ik vaak misselijk, maar ik weet niet waar dat door kwam.

19. spiffy

spiffy Niet meer actief

ja dat zou zeker leuk zijn.....mijn zoon is eind mei jarig en nr 2 zou dan begin mei komen....HOOP HET ZO!

20. debsje1977

hihi das mooi....alles is uit de lucht hier...telefoon, server...zijn gewoon compleet onbereikbaar .....gaat waarschijnlijk ook nie meer werken vandaag dus baas belde me ne top mobiel....ma gik gewoon naar huis toe hihihihi.......alleen ken nie want mannetje komt me oppikken moeten direct door naar ut zuiden des lands...dus kan ik vanaf nu lekker jullie gaan vervelen ( of ik dat al nie deed) tot aan 5 uur :D

Deel Deze Pagina