NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kheb vandaag mijn uitermate serieuze giga grote zeemanomaonderbroek aan..GEEN LOLBROEK

hmpfff.. nega testen, dan vage blauwe lijnen zien.. ik word stapeldol van jou!

@gieg: maansteen hoeft nix te doen he, qua veranderingen van uiterlijkheden.. de mijne wordt gewoon lelijk, maar nog niet afgrijzelijk als die van debs :)

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeieeeeeeemiddag allemaal...

ben bloed wezen prikken maar mn ei was niet in orde :(
    na een echo bleek dat t is alsnog een cyste geworden helaas
    Stomme pco :(
    Was al met de orgametril begonnen, dus nu maar w8en op de :evil: :evil: en dan weer aan de clomid

maar gelukkig was mn b12 goed :D

hebben jullie je een beetje vermaakt vandaag?

3. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

was tie van mij ook niet in ut begin....wel wat grijzig vorige maand maar zo gor als tie nu is pas sinds deze week :(

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    whhahaha kijk daar ga je dus steeds mee de fout in met je grote oma onderbroeken daar verzuipen je eitjes in whaha..
    sorry wijffie ken er ook niks aan doen keek net op die test zie toch echt heel heel vaag een blauwe lijn :(

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    nee meis toch :(
    hoop dat het met de clomid dan weer raak word!
    en nu goed raak !

knuff

6. lusie

lusie Lid

27 aug 2008
    76
    0
    0
    Ik ben dus ook al 7 dagen overtijd met een negatieve test. Ik heb altijd een cyclus van 29 dagen, stipt op de dag. Hebben anderen hier ook ervaring mee. Hoop toch nog dat ik zwanger zal zijn, beetje naief?

7. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik heb een andere:

Die van jou is echt heel erg grauw geworden van kleur, maar bij mij zijn een paar kralen wat grijzig geworden en verder ziet hij er nog netzo uit als op bovenstaande plaatje.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :( claire.. hopen dat het met clomid goed gaat komen dan.

*pakt het grote boek er weer bij en bladerd weer ff door*

HOOFDSTUK 17 Opgegeven!

We hebben in voorgaande hoofdstukken de verschillende soorten testers besproken.
    Er blijft 1 groep over..de groep die wij liever niet bespreken, maar om het testplaatje volledig te maken zullen wij ook deze groep bespreken.

Als de tester dan eindelijk een test heeft uitgevoerd en die is negatief, dan krijg je de paniekfase. Na het verwerken van de eerste teleurstelling, wordt er nog 100 keer gekeken naar niet bestaande indrooglijntjes. Heel af en toe ziet de tester een tijd na de testminuten toch een vage streep in kleur verschijnen. Indrooglijntjes hebben als ze al bestaan geen enkele kleur, dus mocht die lijn blauw of roze worden, dan slaat de vertwijfeling toe.
    Eerst wordt 4 keer gecheckt of streepje er echt staat en dan wordt met veel tamtam kenbaar gemaakt op diverse fora dat er toch een lijntje staat. Hiermee wordt dan acuut de zwangerschapskans verkleind van de mede fora leden. Daar slaat nl. meteen de stress toe en stress is slecht voor de vruchtbaarheid.
    Om deze stress te beperken proberen zij de tester dan over te halen om een nieuwe test van een ander merk te proberen. Meestal weigert de tester en blijft liever in onzekerheid achter dan dat ze de kans aangrijpen alsnog positief te testen.
    Een remedie voor deze testers is er helaas niet. Wij adviseren andere leden van de fora waar tester onrust heeft gezaaid de twijfelende tester dan ook te negeren tot er enige vorm van duidelijkheid is ontstaan.

9. debsje1977

Clair! ik hoop voor je dat het met de Clomid nu snel raak ik hoor meis ;)

nee hoor lusie...wij zeggen hier altijd geen bloed geeft moed..miss ben je zoals andere meiden hier ook een late tester...juddje had pas een posi test 10 dagen na noddag...dus er is nog hoop voor je ;)

Gieg..das ook een mooie die jij hebt trouwens :D
    maar als sommige steentjes een beetje grijzig zijn geworden...lijkt het me dat tie toch al wel een beetje z'n werk aan het doen is ;)

10. debsje1977

HAHAHA dat word me toch een boekwerk zo dik limmetje LOL :p
    heb je de uitgever al gesproken? wordt je nu de rijke madam hierzo :p

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mjah..allemaal gaby's schuld!

12. NourElHouda

NourElHouda Actief lid

27 dec 2007
    484
    0
    0
    LOL @ limmeke, wat een leuk verhaaltje hihihi.

@ lusie, misschien ben je idd gewoon zwanger, ik hoop 't voor je...zo irritant dat afwachten en die onzekerheid, ik leef met je mee..

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    whahhahahahahahahahahahahaha dat is het nieuwe hoofdstuk :) :)

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Nu ik het vergelijk is die niet heel veel veranderd.........
    Zo is die nu:

Op je weet wel staan ze onder elkaar O:)

15. debsje1977

ik zie toch duidelijk de verkleuring in je bandje meis
    das dus een goed teken
    dan is tie dus duidelijk z'n werk aan het doen voor je

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    LOL @ limmeke.... echt je zou zon heel boek moeten schrijven jij, denk dat je stinkend rijk wordt :) geweldig hoe je t verwoord

@ allemaal dankjulliewel, maar zie met goeie moed t clomid ei tegemoet HAHAHAAAAA hopelijk hebben we tegen die tijd toch wel een nieuw bed :oops:

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    zo... mijn studeerkamer is verbouwd... nu de pc weer in elkaar zetten en opruimen...

18. debsje1977

Je hebt er zin in vandaag he meis :D

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gieg.. zie toch duidelijk een verkleuring hoor.. dus jouw steentjes doen hun werk goed!

Mijne is iets gewolkt geworden, en verder heeft die kleine barstjes, maar moet je echt goed kijken en dan zeker weten dat die er niet al inzaten

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @claire: bah wat een tegenvaller.. Hier een dikke knuffel voor jou! *knnnnnnnnnuf*

Deel Deze Pagina