en de rooie kraan is weer opengezet Voel het gewoon druppelen.... En ik kan nu echt geen kant op, want ik heb open huis van 5 tot 7. Niet dat ik zou weten waar ik heen moet gaan ofzo, maar goed. Ben een beetje blehh Heb heel de dag al een hongergevoel terwijl ik me echt vierkant aan het vreten ben. En heb het heet.. en misselijk :S Maar verder gaat het goed (sorry voor het egoïstische geklaag van me)
helemaal geen ego geklets hoor fem.. je maakt je ongerust wat heel normaal is! *geeft fem een knuffel*
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar & Bos 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & tamtam78 & Winnie Pooh & Marooz & Shannah 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 & alecia 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen & dada & Naoibi 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 & Druif2008 & xgabyx 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 & Sucre & Maria79 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 & Dreamer83 & claire85 & xMamaDianax & Leonietje24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah & SilviaM & Teigetje1978 & Nrg50 & Zoe10 & Pixie & MilkHd & Rianne80 214 passagiers voor de roze bus! 33 Zwanger, 119 ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 7 Cyclus van slag TESTMARATHON 28 augustus - xgabyx - NourElHouda 29 augustus -Teigetje1978 30 Augustus - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 - Naiobi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] Heb mezelf op cyclus van slag gezet. Dit vanwege vmk afgelopen maand. Gisteren nega test. Ben normaal altijd stipt op tijd. We wachten nu dus nog maar even braaf af...
sja...dat bloed heel de tijd joh - is toch wel een beetje eng. Maar als het nou eruit zou komen, zou ik het zeker weten voelen (qua grootte dan) En als ik nou hard genomen was door'm'n vent kan ik het nog begrijpen maar heb echt helemaal niks gedaan drup drup drup plop drup (die plop is een bel ofzo, ben bellen aan het blazen ) ik word er zo gek van dat ik er melig van ben geworden
ja, tis helemaal helder. Maar ik dacht dat dat ook geen goed teken was, helder rood Ik weet het echt niet meer. Gewoon afwachten denk ik.
je zou het zeker voelen als je nu iets zou verliezen.. ik voelde in elk geval mijn laatste MK er gewoon uitploppen.. maar zolang jij geen stolsels verliest is het goed.. maar wat ik wel zou doen is toch nog keer dokter bellen en vragen voor een echo... vind nl dat je lang blijft bloeden voor een gesprongen adertje.. en om zo weer het weekend in te moeten gaan.. dat lijkt me niet fijn!
de vk doet alleen echo's op maandag. Dus ik wacht morgen ff af en als ik dan nog bloed zal ik wel een echo willen maandag... Sjesis....als dit 9 maanden zo gaat word ik gék
ik hoorde zelfs dat het kan zijn dat er in 9 maanden 10 keer een bloeding kan ontstaan. Het kan namelijk ook zo zijn dat je placenta laag ligt. Dan kan er regelmatig een bloeding ontstaan. Toch wel vervelend female
Waar slaat dat nou weer op? Als er iemand is die het NU nodig is dan maar wachten tot maandag? :x :x Vind het nergens op slaan! (sorry hoor maar als het mijn VK was dan wist ik het wel,en al is het normaal om het alleen maandags te doen vind ik het nog steeds stom!Zo!)
hahhahaha ga jij ook al beginnen (grapje) nee heb geen test gehaalt! moet morgen ook de gyn bellen dus ik wacht af , miss word ik wel weer gewoon ongie
@ Lusie: jakkes wat vervelend, waarom kleuren die dingen niet gewoon ALTIJD blauw of roze of welk kleurtje ze ook kunnen hebben! Toch hebben al meerdere dames hier laat zwanger getest, dus er is nog hoop! ( Juud pas na 10 dagen en eerst steeds niet, Sim80 in een eerdere zwangerschap pas na 12 dagen, toch Sim?) Over die Etos pillen: ik begrijp dat er mensen zijn met minder goede ervaringen, maar voor mij geldt dat echt niet. Na de bevalling was ik ineens heel onregelmatig en nu is dat juist weer in orde. Natuurlijk weet ik niet met zekerheid of dat van die pillen komt. Maar ik wil er toch maar mee aangeven dat er ook mensen zijn die het juist wel erg goed bevalt. @Limmeke: wil je even het ISBN nummer van dat boek doorgeven? Ik kan het bij Bol nergens vinden! @ natjuh: beterschap! @Kita: welkom terug, hopelijk is je cyclus gauw weer op orde! Ik ben zojuist terug van de boerderij van een vriend en heb daar de kalfjes allemaal melk gegeven. En is nog maar 2 dagen oud en die heb ik de fles gegeven, zoooooo lief! Verder hebben we de koeien in een ander stuk land gebracht, altijd leuk, want dan moeten ze een weggetje over! Gegarandeerd toeschouwers, hahaha. Vandaag besloot er een de berm te gaan verkennen dus ik er achteraan om haar weer op te halen. Ze houden je wel bezig hoor .
woon in doos nr 32 maar als ik ga testen word het pas over 2 dagen ofzo want dan is het pas verdubbelt als ik zwanger mocht zijn !
bedankt dames, ik voel me al iets beter heb net lekker een warme douche genomen en lig nu lekker in me pyama met de laptop op schoot op de bank