nou ivm ik nou vrijdag avond ongie word moet ik op dag 3 zondag clomid weer slikken! en als ik wel zwanger ben moest ik de week erop een echo al hebben ! dus vandaar
hey gaby lees net van je negatieve test. balen. nog meer meiden gestest vandaag? (sorry heb alleen de laatste twee pagina's terug gelezen dus misschien wat gemist) ik kom net bij de verloskundige vandaag en ben bang dat ik ook naar september moet verhuizen. de kans dat het nu nog goed komt is heeel klein. ben vandaag ook paar druppels bloed verloren en heb al twee dagen buikpijn. ben bang dat het toch een mk is want er was nog precies het zelfde te zien op de echo als vorige week en dat is dus NIKS
@ jolan25: ik hoor hier wel vaker meiden die een ovulatietest niet goed vinden omdat ze er geen eisprong mee vinden. Soms wil een ander merk dan wel, heb ik begrepen. Zelf gebruik ik ze niet, dus kan je niets adviseren.
Maar als er niks te zien is, dan kan het toch ook geen miskraam zijn? Of ben je het vruchtje al verloren denk je? In elk geval geen goed nieuws, knuf!
als het direct na de bevruchting mis is gegaan kan het zijn dat er nog niks te zien is heb ik me laten vertellen. ben het nog niet verloren want heb geen bloedverlies gehad na de test