Nou, ik hoef jullie gelukkig nog niet te missen, want ik kan gewoon hier langs. Maar het gaat alleen maar over buiken, echo's, onderzoeken, Moeders voor moeders (keigoed initiatief trouwens) en andere zwangerzaken. Ik raak er (nog) niet door geboeid. Ik klets inderdaad veel liever hier. Maar ik ben toch zwanger? Dan zou ik het toch leuk moeten vinden?
jedid, dat was toch de bedoeling? Record achter record? Dit topic moeten we onvergetelijk te maken, met al die meiden die in de laatste dagen van augstus toch posi testen......
Echt..? Je hebt ook wel gelijk...je wil 't alleen graag zo snel mogelijk weten he..ach ja, als ongi uitblijft is 't goed..denk en hoop ik.. Wil nu wel nog meer weten waar die tussentijdse bloeding vandaan kwam.
nee hoor waarom? En misschien komt het straks wel als je buikje begint te krijgen enzo. Het is zo pril nu, misschien zelfbescherming?
Ja, maar de vorige keer was ik veel banger dat het misschien nog mis zou gaan. Nu eigenlijk helemaal niet. Maar het 'leeft' nog niet zo bij me. Terwijl ik er wel blij om ben hoor, maar ik moet er soms gewoon echt even bewust bij stil staan... ...hmm, voelt best raar, als ik dit typ
@ Juud, denk dat je gewoon nog moet wennen..voor je 't weet klets je zelf ook over niets anders meer dan al die zwanger zaken!
Nu ga ik jullie echt verlaten, zit als een zombie achter de laptop. Hubbie roept me al. Dus kruip lekker me warme nestje in! Doei doei meisjes! SLaap lekker en tot morgen! Ben dan lekker veel online, heb thuiswerkdag :-D
hoi meiden ik wil ff tegen jullie zeggen dat ik er ff niet meer zal zijn omdat me tocht steeds moeilijker wordt om iedereen zwanger tezien worden en ik wordt maar niet zwanger dus het wordt me nu echt iets teveel daarom komt ik ff liever niet ik hoop dat jullie dat begrijpen gr sandra
@ nour: een ei kan ook bloed geven, misschien was hetwel een gespronge ader enzo... @ natjes: trusten
*ik zit hier heel alleen kerstfeeeeeest te vieren* * pakt het grote *hoe leer ik mensen testen* boek er weer bij* HOOFDSTUK 12 De vroege vogels Een gemiddelde cyclus duurt 28 dagen. Normaal als een vrouw niet zwanger wilt worden dienen de duivels zich veel te snel aan elke maand weer. Maar zodra een vrouw last krijgt van rammelende eierstokken lijken maanden ineens jaren te duren. De eerste 2 weken die gaan nog redelijk snel voorbij, maar als dan eenmaal de eisprong zich aankondigd begint de ellende die menig man de haren uit zijn hoofd doet trekken. 2 uur nadat de vrouw het ei heeft voelen springen ( in sommige interviews worden zelfs vergelijkingen getrokken met het balletje van een flipperkast) beginnen de eerste klachten al. En elke dag worden de kwalen erger en de hoop groter dat het misschien wel een keer raak kan zijn. Internet wordt afgespeurd naar de meest gevoelige zwangerschapstesten en de muurkast is verboden terrein voor de man des huizes want die ligt dan vol met ingeslagen zwangerschapstesten. 1 test is nooit voldoende, een testende vrouw wilt nl. altijd bevestiging, in alles wat ze doet. Een kleine week na het eitje heeft menig vrouw haar kookpunt bereikt, de kwaaltjes hebben terrein gewonnen en de 1e voorzichtige plasjes worden opgevangen in het netjes afgewassen potje. Groot is dan ook de teleurstelling dat de test niet meer oplevert dan een knalroze controlestreep en de rest van de test showt een lege witte ruimte. Testen worden gesloopt, microscopen worden bij de buurvrouw geleend en ook die moet 100 keer kijken of er niet echt een streepje is. Dit vroege testen levert vrouwen op die twijfelen aan alles, na de 1e ronde al roepen dat het zooooooo lang duurt en dagelijks met meneer de huisarts aan de telefoon hangen met het verzoek die snelzwemmers van de echtgenoot toch echt eens goed te onderzoeken. vele testen later breekt dan eindelijk de dag van de eigenlijke menstruatie aan. de avond ervoor is alles al klaar gezet voor de mega testmarathon, en oo wee, als cyclus toch normaal is en de regels doorbreken. teleurgesteld leggen ze alle gebruikte testen aan de kant.. vertellen hun man maar niet wat het deze maand weer gekost heeft en als de rust weergekeerd is beginnen ze rustig af te tellen naar het volgende ei om de hele cyclus van spanning en testen weer opnieuw te laten beginnen.
Tuurlijk begrijpen we dat San! Ik wil je even een dikke knuffel geven en hoop dat je gauw weer wat lekkerder in je vel zit.