Jaaa Jedid! *doet dr ballerina's vast uit* Wil jij dan een kopje koffie of thee? Puzzycat balen meid...maar het is hier wel erg gezellig. Dikke knuff Deb dan krijg jij dat pakje vandaag! Echt balen dat ie niet meer wilde! Maar vandaag misschien nog? Knuffie
OMG ik lees nu net dit krijg gewoon de rillingen over mijn lijf heen ! zulke gasten zou je toch dood martelen ! Een baby die in Warschau werd gevonden en die later overleed is van de tweede verdieping uit een raam gegooid. De politie gaat uit van moord. (Novum/AP) - Een baby die door de Poolse politie op een stoep in Warschau werd gevonden en die later overleed is waarschijnlijk van de tweede verdieping uit een raam gegooid. Dat maakte de politie dinsdag bekend. De baby, een meisje, werd maandagnacht gevonden in een ruige buurt in Warschau en door de politie naar het ziekenhuis gebracht, waar het kind al gauw overleed. De politie concludeerde dat de baby uit het raam van een appartement was gegooid, maar de bewoners weigerden de politie binnen te laten. Met behulp van de brandweer wisten agenten de woning via het balkon toch binnen te dringen. Daar werd een 34-jarige vrouw aangetroffen die klaarblijkelijk kort tevoren was bevallen. Haar moeder en haar echtgenoot waren ook in het appartement. Alledrie verkeerden in kennelijke staat van dronkenschap. De 34-jarige werd naar het ziekenhuis gebracht, de twee anderen werden in hechtenis genomen. De dood van de baby wordt door de politie behandeld als een moordzaak. Wie de baby uit het raam heeft gegooid, was niet direct bekend.
jaa gezelli. Deze maand geen ei meer, dus maar wachten, verveeld me dat wachten. Maar dat maken jullie weer goed
ooooeeeeeeiiiiiiiii hihi was het geen oorlog ? gelukkig dat hij vanmorgen met zijn goede been uit bed was gestapt!
Wat doen ze altijd dom hierover als je een kindje (baby zelfs!) uit een RAAM gooit dan is het gewoon MOORD!Wat een sukkels!
sorry, maar ik lees het verhaal niet. kan ik niet zo goed tegen. Krijg ik huilbui van en nachtmerries.
whahahaha, jullie zijn in voor een forum... Hij krijgt maar een topic: kletsen... Whahaha. Hoe gaan we hem noemen? MMM... Maffe, Melige Meiden? wie kan een mooi logo maken? ff zonder dollen... Ik weet hoe ik een forum kan aanmaken...dus als jullie het echt leuk vinden... Laat me het ff weten via een pb-tje @ alice: Ik neem ff niets. Ik heb net mijn hardloopschoenen aangetrokken en ik ga ff voor een uurtje... @ xgabyx: iewww Nou tot over een uurtje... Make me proud.
jaaaaaaa pfff zeker dom het is zeker moord! zo'n hopeloos baby kan niks terug doen vind het echt zo laf van zulke mensen bah ! me vriend kwam gister ook thuis met het verhaal dat er 4 meisjes vast zitten omdat ze een vrouw en en kind van 1 a 2 jaar hebben mishandelt , die liggen nu in het ziekenhuis ! en het was op een station gebeurd toen het heel druk was! wat ik dan niet begrijp als het zo druk was : WAAROM DOEN OMSTANDENS ER NIKS AAN ! als ik zoiets zou zien nou geloof me ik had die 4 meisjes knock out op de grond getrapt !
Hey meiden, Wat schrijven jullie vreselijk veel in 1 dag, dit is niet meer bij te houden. Volgende week als mijn vakantie voorbij is zal ik ook wel wat meer aanwezig zijn. Ff een VRAAG Ik heb vorige week woensdag/donderdag vruchtbaar slijm gehad (klopt ook wel zo'n beetje met mijn cyclus). Nu had ik gister en vandaag ook weer hetzelfde soort slijm, wat zou dat kunnen betekenen?
Passagierslijst NOD augustus 1 : Manon77 & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24 & rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & jeanine1982 3 : Mara24 & Stillewens & mamacelesje 4 : Chantal87 & cin1979 & Nano73 & nikky ans & dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 5 : natasssie & xMamaDianax & Vlinderfladder 6 : suzie80 & pixie & Fio & Limmeke & makey & alice 7 : debsje1977 & IMD & Maine 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen 9 : Silvana81 & daantje27 & hanna1974 & Bloem25 10 : verhip & Linnielinnie & Dizzy & love child 11 : JedidJah & Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura 13 : dib 14 : Ellen1982 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Puzzcat 16 : Daan78 & Gyino & Loel & kiddo81 17 : Kanjer & Louwtje 18 : Mup & thalina & klingel & Jesske 19 : 20 : Roosje75 & Jewel 21 : 22 : Natjes & Macy 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : Marientje28 29 : 30 : 31 : Alexia R 94 passagiers voor de roze bus!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag TESTMARATHON 2 Augustus: - Manon77 - Kleintjevoorons - Sjors82 9 Augustus: - cin1979 - pixie 11 Augustus: - JedidJah - Dizzy Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder paties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Sorry, suzie, heb ook geen idee. Ligt er waarschijnlijk ook aan wat voor kleur slijm... Als ie doorzichtig is hoort het vruchtbare slijm te zijn andere kleur niet vruchtbaar......
Pff en dat op de vroege ochtend! Moest met mijn neus zo dicht naar het beeldscherm toe voordat ik het zag Maar het is veranderd
haha moet je ook een paar stokjes om je ogen openen te houden net als meerdere hier we hebben van alles in de bus liggen dus je geef maar een gil 8)
Goeiemorgen allemaal, wat zijn we weer wakker. Lekker geklust vannacht? Is er al iemand die mij komt vergezellen op het wachtbankje? En niet teveel schrijven vandaag he, ik moet ook nog zien te werken...