@ limmeke: jij moet een boek gaan schrijven of in ieder geval een blogje... Ik kom dan zeker kijken en het boek koop ik
Lim, mee eens. Ik begrijp eigenlijk ook net zo goed waarom iedereen ineens (zo ver) voor NOD aan het testen is geslagen. Advies is tocg zo'n 3 á 4 dagen na NOD? Ik snap wel dat je het graag wilt weten, maar betrouwbaarder wordt het er niet op.
Weet niet wanner m'n eisprong precies was, ik voel 'm niet maar denk ook zoiets (3/4 dagen), uitgaande van mijn cyclus van 31 dagen. Zou dat dan een innesteling kunnen zijn zo snel al? Ik hoop 't zo! Was wel helder rood bloed.
hey ben er weer ff hoeft niet jarloers te zijn hoor. kijk maar naar mij. wou dat ik niet had getest voor mijn nod, dan had ik nu ook geen onzekerheid en slapenloze nachten maar voor de meiden waar het wel goed bij gaat ben ik ook wel beetje jaloers 8)
de spanning kan soms teveel worden.. en ik moet eerlijk bekennen, nu je de testen kan kopen voor een appel en een ei, is het ook wel verleidelijk om eerder te testen toch? ieder moet doen wat die zelf wilt en zich goed bij voelt.
@ Jedid, thanks voor de info. @ queensan, ik snap 't wel hoor meis, zo voel ik me soms ook, soms kun je 't allemaal niet meer aan en denk je wanneer ben ik nou aan de beurt..hopelijk komt onze beurt ook gauw!
@Nour: Meid, gewoon moed houden. Je test was vrij vroeg. Ik zou zondag nog eens testen en dan nog negatief? Geen bloed geeft moed! Ik had 11 dagen overtijd nodig (hmmmm val in herhaling )
Heee lieve dames, ben er weer vandoor voor vandaag. Misschien morgenochtend weer, als werk het toelaat. Anders ander keertje. Ik strooi nog even, al worden het langzaam steeds matiger druppels... hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hc..
inderdaad. en zodra het startschot heeft geklonken wil je toch dat het zo snel mogelijk raak is (ik wel) dus een keer een test extra tussendoor is dan zo gedaan. goede leer voor de volgende keer (weet niet of ik er echt van geleerd heb want mijn nieuwschierigheid is wel heel groot haha)
@ Juud, ja vandaag was m'n NOD, dus mocht officieel wel testen, en aangezien ik geen krampjes had die ik normaal wel heb dacht ik dat 't geen kwaad kon. @ Limmeke hahaha, dat stukje van jou weer, komisch! Neeee, ik ben zelf helemaal afgeknapt op het idee van te vroeg testen, heb ik 2 keer gedaan, maar kwam omdat mn cycli zo lang werden na curretage en ik niet meer wist waar ik aan toe was..(zie onder)
Ben op dit moment x men een tekenfilm aan het kijken... echt grappig... ik keek het vroeger altijd...