zullen we het op even jong houden. anders voel ik me zo oud haha waar kan ik de herhalingen zien.... kan ik een beetje jeugd inhalen
Dames, ik ga er ook vandoor. Meneer zit al de hele tijd aan me te trekken dat ik bij 'm moet komen zitten, ff aandacht geven hihi.. Welterusten alvast en tot morgen! (morgen naar de Blokker 3-daagse in de Jaarbeurs Utrecht trouwens)
@ Jedid, thanks voor de link, zal broerlief blij mee zijn! @ Limmeke, magazijnverkoop van de Blokker, veel spullen zijn dan een stukje afgeprijsd. Je kan op hun site kijken naar de folder. En nu ga ik echt, bye ladies!
zo dames ik ben er ook weer heb net zo'n 10 km gesnel wandelt, ik had een beetje mot met vriendlief maar alles is alweer okey !
dank je ik heb met een week overtijd getest met een hele hele lichte streep nu met 13 dagen overtijd een dikke streep
Meloentje meloentje meloentje ...was ffies an het terug lezen vanaf waar ik gestop ben vanmiddag en kan je zeggen.....dat zijn heeeeel wat blz's Maar ik ben er weer idd.....zonder keuken maar wel met een licht roze posi...............