ik ben er erg blij om maar het dringt nog niet helemaal tot me door heel raar. en voor de rest ook hopelijk heel snel en ik blijf gezellig bij jullie kletsen als julie dat goed vinden
WHAHAHAHA....als het een verloren weddenschap was geweest van remmie had ik wel gillend hier de kamer binnen komen wandelen hihihih. Maar zie dat ik wel twee andere lady's kan feliciteren Spiffy en survivor!! GEFELICITEERD LIEVE MEIDEN geniet ervan Survivor het kon ook haast niet missen he dat je roze zou testen vandaag ...heel leuk thuiskom cadeautje meis
ATTENTIE ATTENTIE WIL DE EERLIJKE VINDER VAN HET KEYBOARD VAN DEBS DEZE RETOURNEREN BIJ DE RECHTMATIGE EIGENAAR?
een hele geslaagde vakantie ja dank je debs ik blijf voor jullie allemaal duimen en voel me zelfs schuldig dat het bij ons in 1 keer is gelukt
Whahahha lolbroek... voor alle duidelijkheid...had dus weer een tweede licht roze streep op me ovu-test...dus kan zijn dat me ei nog komen gaat
heb net mot gehad met vriendlief! heb ff 10 km gesnelwandeld om tot rust te komen, het is gelukkig alweer goed maar ben wel een beetje down
Als die streep nou donkerder gaat worden de komende dagen.......... heeft ze een andere test nodig 8)