een positieve ovu test kan ook betekenen dat er HCG in je lichaam zit.. *aast op overwinning van de weddenschap*
hij zeg dat ik al een paar dagen heel snel aangebrandt ben en dan gaat hij zijn stem verhefen maar dat is deze week nu al de 4de keer en nu was ik het zat!
weet ik veel hoe dat zit...ik heb gewoon een cyclus van 30 dagen..maar miss komt me ei wel veel later dan precies middenin......maar nu bedenk ik me ineens...als me ei is geweest krijg ik daarna pas boobpijn en gloeikoppie...dus ei moetwel al geweest zijn...hhmmm waarom wordt die ovu-test dan niet gewoon helemaal wit en blijft er een licht roze streepje staan tot nu toe elke keer
en toen was je aangebrandt gaby ! maar meiske toch.. je weet toch dat snel aangebrandt zijn deel uitmaakt van 1e symptoompjes en PMS? maar ja, we zullen bij jou noooooit weten welke van de 2 het veroorzaakt
Heey verliezer hebbie al gezien wat ik tegen je heb gezegt en heb laten zienhier op het augforum? heb nog geen antwoord daarop terug gehad...en iedereen heeft ut al gezien hier behalve de verliezer zelf hahahaha Enne gieg en meloentje....de streep blijft even licht tot heden...dus denk nie dat dat echt veranderen zal...zal wel iets van LC zijn blijven hangen of zo...want net na mijn laatste ongiedag had ik een spierwitte niks en 1 streep.
nee hij ging zijn stem verhefen blijkbaar omdat ik aangebrand tegen hem reageer en toen werd ik weer kwaad. euh wat is pms ongie ? whahahha er komt heus wel snel duidelijkheid bij mij ga morgen denk ik toch wel ongie worden !
jah.. die ontkenningsfase van jou neemt extreme vormen aan je word zo agressief... je kon wel zwanger zijn *grijns*