Zit hier aan een plak cake met chocolade die manlief gisteren heeft gebakken, lekker bakkie thee erbij. Ukkie en ik hebben net gedouched, wilde eigenlijk met hem naar Ouwehand gaan, maar hijw as zo moe. En nu is ie aan het brabbelen en wandelen op zijn kamertje.... zul je altijd zien he. Hij wil in het grote bed en hij wil dat zijn papa erbij komt, arm kind, papa is werken. Hier staat het huis maar weer eens op zijn kop. Ben gelukkig wel bij met de was. Heb nog 1 was die ik op moet hangen en 2 die ik moet vouwen. Keuken is een bende, had gisteren geen puf meer om op te ruimen na het klussen en daarna kwamen vrienden op bezoek. Nu maar even wat bijlezen en als de kleine dalijk stil is, even op gaan ruimen en gaan stofzuigen en al dat soort dingen meer! @Debsje, succes met werken, al valt dat niet mee zonder telefoon en pc.... @Bowen, gefeliciteerd. -x- MissQ.
ja we schijnen op deze vestiging een extra internet abonnement te hebben buiten de server om en byuiten kpn om hihihi...das wel lekker idd. Sjorsie ik mag op zich wel naar huis...maar blijf liever op kantoor hangen.....wrom vraag je je af...nou ik werk via het uitzendbureau nog en dan moet je uren invullen dus als ik n u naar huis ga mis ik een hele dag inkomen.....zou ik nou via het bedrijf zelf werken dan heb ik gewoon een vast salaris elke maand dan zou ik het miss nog wel doen.. vanmiddag een uurtje eerder weg om sleutel op te halen en ook dat uurtje moet ik dus minder schrijven...kan wel een vakantieuur schrijven maar dat vind ik ook weer zonde...dus deze dame blijft lekker zitten hier tot 16.00 uur
NODLIJST AUGUSTUS 2008 1 : Moontje & Kleintjevoorons & mama van Tessa & Laura34 & MilkHd & Claire24 & Rach84 & xgabyx & Sjors82 & val25 & MyPrecious 2 : caro1978 & Loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984 & Duub & Smallville & Missdaisy & Lintje & za4a & Jeanine1982 & AdeP 3 : Mara24 & Stillewens & Jent & mamacelesje & Spekkie & Female81 4 : Chantal87 & Cin1979 & Nano73 & nikky ans & Dreamer83 & Inger1979 & Lana81 & Lieni44 & Amsy & mamaY & debke83 & Neonie & Miracles & Biccy 5 : Natasssie & xMamaDianax & Pixie & Suzie80 & Tessa8 & 00Wendy00 & beginneling 6 : Fio & Limmeke & Makey & Alice 7 : Debsje1977 & IMD & Maine & Tji & xMaximex & BrendaGill 8 : Pearl29 & MieniMe & Juud & Pioen & Yinte & Leonie27 9 : Silvana81 & daantje27 & Hanna1974 & Sannie 82 10 : Verhip & Linnielinnie & Dizzy & Love child & Teigetje1978 & Mir75 11 : Nikkijane & LadyAnn & Giegel 12 : SylviaM & mikki80 & Mamaline & Vanillivi & tweeling & Elke1976 & Aura & Naliey & sheann & Puzzcat24 13 : pooh81 14 : Ellen1982 & tobemama & Daan78 15 : Missym & Lonnie26 & Tomnaat & Caecilia & Nynke 1980 & zuurtje & Jusi & voorjaar & Waith 16 : Dib & Gyino & Kiddo81 & survivor82 & Jewel & missQ 17 : Kanjer & Louwtje & Tammy77 & Jolan25 & Talulah & JedidJah 18 : Mup & Thalina & Klingel & Jesske & Miepke & Girl84 & Bowen & natjuh026 & Spiffy 19 : Tischa82 & MamaY & Remmar & Bos 20 : Roosje75 & Desiree1986 & Sens & Milla Rose & ikkuh22 & Nina010 & Rian 21 : Suusje34 & sim80 & Reusje & sushi25 & bloempje1981 & spooky 22 : Natjes & Macy & Anna009 & Kimmiej & tamtam78 & Winnie Pooh & Marooz & Shannah 23 : Nrg50 & 1ste Wondertje & Bonnie1 & Linnie123 & alecia 24 : Sylvia & miranke & Danjo & Robin77 & Laura34 & Zoe10 25 : Mona Lisa Smile & Marina71 & mammie patricia & Ppa & Daggie1984 & queensan & Nata & juulsrulez & Lynni 26 : Veronika & Bahar & kippie75 & MilkHd & Bloemie80 & Lana81 & Laurhen & dada & Naoibi 27 : Rianne80 & Audrey Tijink & Sjors82 & lotus77 & Pixie & mama van Tessa & Kita29 & plienneling & Truus27 & Merel69 28 : Marientje28 & NourElHouda & mystiklady & Ikje80 & Tijgertjuh & spirit70 & Druif2008 & xgabyx 29 : Jeanine1982 & Demi 26 & kleintjevoorons & lautje1979 & Springmuis & Jessy83 30 : Bia74 & Val25 & Lieni44 & Inger1979 & Sucre & Maria79 31 : Miracles & claire24 & Puzzcat24 & Dreamer83 & claire85 & xMamaDianax & Leonietje24 VIP-PLAATSEN: Alexia R & Yinte & Za4a & Debsje1977 & Sannie82 & Biccy & Alice & Limmeke & Giegel & Nikky1 & Elke1976 & Tomnaat & naliey & Klingel& Bowen& Cin1979 & JedidJah & SilviaM & Teigetje1978 & Nrg50 & Zoe10 & Pixie & MilkHd & Rianne80 214 passagiers voor de roze bus! 34 Zwanger, 119 ongesteld, 9 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 9 Niets doorgegeven, 7 Cyclus van slag TESTMARATHON 28 augustus - xgabyx - NourElHouda 29 augustus -Teigetje1978 30 Augustus - Pixie - plienneling - Audrey Tijink - lautje1979 - Rianne80 - kleintjevoorons - Lintje - Jessy83 - Naiobi Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[/ img] Heb de bus er maar eens bij gehaald, stond meer dan 20 pagina's terug, das toch niet normaal......! Gefeliciteerd alle zwangeren! En balen ongi meiden... En jeetje... wat krijgen jullie 's ochtends allemaal al naar binnen.. Ik moet me echt dwingen iets te eten..
Ooh zo, nou gelijk heb je dan debsje Ik werk tot 1 uur en ga dan naar de hypotheekadviseur. Ik neem de tips van je mannetje mee debsje
Wat vinden jullie van mijn temp kaartje? http://www.fertilityfriend.com/ttc/char ... 1219995483 (lautje zoekt naar bevestiging )
heb ik nooit last van Mila, eet me een slag in de ronte.... helaas Slim Debsje, zou ik ook doen, anders kost het jou vrije dagen.
Ik krijg geen kaartje te zien lautje... Maar ik had pas steeds tussen 36.9 en 37.2 en dat was een goed teken. Waar zit jij?
das goei ....als je terug ben...en je heb nog advies nodig zet het dan ffies in een pbtje naar me toe dan laat ik vanav david er ffies naar kijken....en of je een goed advies heb gehad en een mooie rentestand ..zodat je weet dat je niet belazerd wordt voor hun portomonee
hmmm raar ik probeer hem wel even in mijn album te zetten. Zat vanmorgen op 37,2 nadat hij drie dagen was gezakt nu ineens weer omhoog...
Dat dacht ik ook dat het er goed uit zag maar het is mijn eerste maand dat ik temperatuur en heb erg last van mijn darmen en dus kramp dus kan voorbode van ongi zijn...pfff misschien straks toch al testen...
na net weer een ovutestje gedaan....nog steeds een tweede licht roze streep...wil ik fototje maken is me batterij van me mobiel zo leeg dat tie uit gaat en heb natuurlijk geen kabeltje bij me #-o