NOD Augustus 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door xMamaDianax, 17 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Dankje.

VOor mij wordt dit de eerste maand met etos pillen. Op zich geloof ik niet zo in wonderen maar als je het topic over deze pillen leest bij zwangerworden dat wil ik het dus toch gaan proberen. Met ovulatie testen ben ik bezig vanaf het moment dat we begonnen met proberen zwanger te worden. dat waren dus de afgelopen 3 cycli. Ik ben redelijk stabiel is gebleken maar omdat ik nu die etos pillen heb test ik deze maand ook nog even voor dezekerheid.

Als ik jou was zou ik het gewoon gaan proberen. die pillen met ovulatietesten er naast. wie weet.... baat het niet dan schaad het niet.

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @Mienime: echt balen dat je ongi is gekomen. Maar wel gezellig dat je nu hier zit. Hopelijk wordt dit een erg roze maand.

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    hoii iedereen 8)

alles goed ?

nou me moeder enz denken ook dat het een vmk is geweest :(
    maar me normale ongie is zeker wel 6 dagen en 4 daar van heel erg!
    maar gister avond was het al een heel klein beetje en vandaag is het echt minimaal...
    snap er echt niks van :(

liefs gaby

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis

1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd
    2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984
    3 : Mara24 & Stillewens
    4 : Chantal87 & xgabyx
    5 : natasssie
    6 : suzie80
    7 :
    8 : Pearl29, MieniMe
    9 :
    10 : verhip
    11 : JedidJah
    12 :
    13 :
    14 :
    15 :
    16 :
    17 :
    18 :
    19 :
    20 :
    21 :
    22 :
    23 :
    24 :
    25 :
    26 :
    27 :
    28 :
    29 :
    30 :
    31 :

22 passagiers voor de roze bus!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

TESTMARATHON

2 Augustus:
    - Manon77
    - Kleintjevoorons

11 Augustus:
    - JedidJah

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

Het is weer zo ver. Ronde verder... Het is jammer, maar waar. Ik mocht gelijk een hele maand overslaan. 11 augustus is ook mijn trouwdag dus misschien heb ik wel een hele mooie trouwdag...

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo meiden!
    ben een even niet geweest en jullie klestsen aardig wat af!
    was het is het al druk! en vooral op 1 augustus mag hopen dat ik dan eindelijk posi test! wel raar, maar heb echt een goed gevoel over deze maand! het zo gewoon z'n mooie datum zijn om posi te testen!
    me verjaardag en weer een jaartje erbij met me vriend!
    ik ga zo hard duimen!

hoe gaat he tmet jullie?

6. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Niks aan te doen he, euhm ja ok zwanger raken haha, maar ik ga er voor deze maand ook nog niet van uit, maar ik hoop echt voor iedereen idd dat dit een erg roze maand mag worden! :D

7. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    hey meiden,

helaas weer duivels hier, dus wil iemand zo lief zijn om me op 1 augustus te zetten?

dank je

xx

8. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Passagierslijst NOD augustus

1 : Manon77 & Sylvia & Leeuw89 & Tessa8 & Moontje & kleintjevoorons & mama van Tessa & laura34 & MilkHd & claire24
    2 : caro1978 & loopy & Priscilla R & Deb85 & Meis1984
    3 : Mara24 & Stillewens
    4 : Chantal87 & xgabyx
    5 : natasssie
    6 : suzie80
    7 :
    8 : Pearl29, MieniMe
    9 :
    10 : verhip
    11 : JedidJah
    12 :
    13 :
    14 :
    15 :
    16 :
    17 :
    18 :
    19 :
    20 :
    21 :
    22 :
    23 :
    24 :
    25 :
    26 :
    27 :
    28 :
    29 :
    30 :
    31 :

25 passagiers voor de roze bus!!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag

TESTMARATHON

2 Augustus:
    - Manon77
    - Kleintjevoorons

11 Augustus:
    - JedidJah

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://www.bus-idee.nl/TCT-Roze-bus-North%20East-VP.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

claire24 je sta er ;)
    jammer meid dat je ook weer ongie ben :(
    maar nu kennen we hier weer verder praten ;)

9. claire24

claire24 Bekend lid

2 jan 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    @gaby; heb je net pb gestuurd, thanx voor t erbij zetten.

xxx

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hee meiden, even voor degenen die twijfelen over de Etos pillen: wat ik me afvroeg... Ik begrijp dat veel dames met lange/onregelmatige cycli baat hebben bij die pillen, omdat hun cycli korter worden. Maar nu vraag ik me af hoeveel meiden er eigenlijk ook daadwerkelijk zwanger worden na kort gebruik van die pillen. Het is natuurlijk leuk als je cycli korter zijn, want dan is er vaker kans, maar het gaat er toch uiteindelijk om om zwanger te worden...
    Nou ja, vroeg het me af, misschien raaskaal ik een beetje in jullie ogen ;) zal de ongi wel zijn (stomme steken, grrrr).

11. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

goede vraag Milkhd en hoe zit het als je cycli goed loopt? word tie dan ook korter? want weet nu precies hoe en wanneer te klussen maar als my cycli korter wordt dan ben ik de kluts kwijt denk ik :D

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    toen ik ineens een cyclus van 31 dagen had, besloot ik nog 1 cyclus af te wachten. als die ook weer zo lang zou zijn, zou ik die Etospillen wel halen. Maar nu wordt mijn cyclus uit zichzelf weer korter en is hij nog enigszins regelmatig. Dus dan doe ik het liever met mijn oude ritme, nu ik een beetje leer kennen wat mijn lichaam op welk moment doet. Omdat die pillen soms ook de cyclus langer maken, zou ik ze vooral aanraden aan meiden met lange/onregelmatige cycli. En aan iedereen als toch blijkt dat je er ook echt sneller zwanger van wordt. Ik ga toch dat forum maar eens bekijken om dat uit te zoeken...

13. debsje1977

ik denk dat ik met je mee ga zoeken ;)
    als we er sneller zwanger van worden dan mijn cyli maar in de war maar ren ik maandag gelijk naar de Etos hahahaha!

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hm, lijkt er toch op dat ze ook redelijk snel zwanger worden. ik ga er toch maar over nadenken. ze waren vorige week in de aanbieding, misschien deze week ook nog?

15. debsje1977

Ik zit nu even op de online folder van de Etos te kijken maar geloof niet dat ik ze er tussen zie staan
    tenzij het "etos vrouw" producten zijn op blaz 8 & 9

16. debsje1977

Gossie zeg...der zijn er wel heel veel zwanger daar die die etos pillen gebruiken...het lijken haast wel wonderpillen :)

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey!
    je zit wel dat veel vrouwen na 1 ronde al zwanger zijn, helaas is dit mijn derde ronde met eots zwanger worden, wle ben ik er tervreden over, mijn cycles is een stuk korter geworden. Ze zijn niet meer in de aanbieding, ze waren tot de 6e in de aanbeiding!

18. debsje1977

Dank je wel voor de update leeuw89 :D

goed te horen dat je er wel tevreden over bent nu hopen dat je ook snel op de roze lijst komt te staan ;)

19. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Klussen jullie dan allemaal alleen maar rond de eisprong?

Ik neem gewoon een hele ruime periode en klussen dan om de dag of om de 2 dagen, dan moet je bijna altijd wel goed zitten.

Denk niet dat mijn man het zou zien zitten om 1 keer per maand een verplichte keer te seksen.

20. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

wij doen het om de dag en als ik een posi ovu test heb 3 dagen achter elkaar!

Deel Deze Pagina