in september wel... MOOR Edit: maar dat was gisteren al, alleen ik las het pas vandaag.. dus vandaag gesignaleerd haha
Spiffy, survivor en Linnie gefeliciteerd! Bowen van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Weet niet of ik nog meer ben vergeten te feliciteren maar dan hoor ik het wel van jullie.
Linni gefeliciteer meid! Geniet er van! Bowen, happy birthday lekker gebakkie! Trouwens iets heel anders, maar wel vreemd.....ik drink geen druppel koffie meer. En ik ben echt altijd een onwijze koffieleut geweest Gewoon geen trek meer in...cola ook al niet meer sinds een paar weken en dat was toch ook echt wel een goeie verslaving van me.
Waar blijft Gaby toch! normaal is ze een van de eerste hier....of zou ze rood geworden zijn dat je ffies flink zit te balen
hihiih das nou zwanger zijn meis Daarom ben weet ik ook zeekkkkkeerrrrrr dat ik het nie ben ondanks tweede roze streep op ovutest...drink nog netzoveel koffie als gewoonlijk
helaas zo negatief als maar zijn kan zelfs geen ieniemienie lichte roze gloed, snik snik, zal morgen dan wel ongi worden...
Ahhh Lautje, probeer over 2 dagen nog eens, kan zijn dat je nog maar een heel klein beetje HCG in je lichaam hebt. Ik heb hier al zelfgemaakte tomatensoep op het fornuis staan, liefhebbers voor een kopje? -x-
Met ballen Miss? jummie jummie wat een verwennerij vandaag zeg...eerste al taart en nu soep (met ballen)