nou hou ons op d ehoogte lieverd *knuf* gister begonnen met Etos pillen, aangezien ik nog helemaal geen cyclus heb kan het nooit kwaad dacht ik zo
gaby, balen zeg! jeetje, nou op naar de volgende ronde! Ik heb net een o-test gedaan en eindelijk! hij is bijna positief Alleen nu de volgende vraag. Ik denk dat hij morgen echt positief is, dat was vorige maand ook. maar wij klussen zeg maar om de dag...... zal ik dan wachten tot morgen? of toch maar gwoon vanavond en zondag weer Mn mannetje heeft morgen een feestje, dus biertjes zijn weer in zicht ben er niet zo blij mee, weet niet of dat effect heeft op de zaadjes van die avond. Iemand die dat weet toevallig? groetjes jolan
Dan zou ik voor de aller zekerheid vandaag nog ff keer klussen...morgen ook gewoon maar als het wel invloed heeft dan hebbie in iedergeval nog kans met de zwemmers van vandaag
ja dus jij zou niet vanavond klussen en wachten tot zondag nog een keer ivm kwaliteit om de dag? groetjes jolan
Nee ik zou vanav en morgen klussen...het is niet meer nodig om om de dag te klussen namelijk. oudersonline: De nieuwste inzichten zijn om elke dag sex te hebben, voornamelijk in de dagen voor en tijdens ovulatie. Om de 2 a 3 dagen wordt aangeraden als de man problemen heeft met zijn sperma productie.
@jolan, ik zou voor de zekerheid vandaag klussen en morgen voordat je man het feestje heeft. Bier heeft wel degelijk invloed op die zwemmertjes. Doe je het zondag ook nog en ben je helemaal safe.
Was het maar alvast 6 uur vanavond, mocht ik weer een ovulatietest doen...... en weet ik ook of ie donkerder gekleurd is! Gisteren was ie heeeeel licht, dus ben heel benieuwd. Ik had gisteren een afscheidsborrel van het werk (voordat ik de ovulatie test gebruikt had). Had 2 cappuccino en 2 cola light op. Zou dit invloed gehad kunnen hebben op het resultaat van de ovu-test?
heb gebelt maar de gyn was nog bezig hij belt mij zelf zo terug! ik heb echt weer zo'n pijn dat ik gewoon niet kan lopen, echt VERSCHIKKELIJK , ken wel een potje zitten janken!
zo. dan maar klaar maken voor het werk ...*zucht* tot vanavond weer ... *met hoofd naar beneden, voeten achter aan slepend, poutend de kamer uit lopen*
Werkse meis! Jeetje zeg je kind zou zo zwaar zijn http://www.telegraaf.nl/buitenland/1798 ... html?p=5,1