mogguh spiffy! Hoe is het? Al aan het idee gewend? Was het nou je eerste keer testen toen je overtijd waS?
ja zo'n baby was eerst ook in amerika een blanke jongetje met allemaal krulletjes op zijn hoofd! echt heel zielig gewoon
bha bha ben met buikkramp opgestaan en t wil niet weg, dus de komen eraan eerdaags hoop zo niet morgen want dan zijn we de hele dag weg jeetje idd hoop dat je gyn snel is als je zondag al dan weer met clmoid moet beginnen
Ben erg blij! Ik had op 29 dagen al getest (normaal is mijn cyclus 28 dagen, alleen vorige maand opeens 36) en die was negatief. Ik heb 9 dagen gewacht en dus gisteren op 38 dagen getest en die was hartstikke positief. Ik voelde ook wel de afgelopen dagen dat het raak was... Maar het kan dus echt dat je echt een week overtijd dus pas posi test..ik hoor dat echt vaak. natjes, wanneer heb je voor het laatst getest?
ze hoeven nog niet te komen ik had ook een paar dagen al flinke krampen! hij zou me zo terug bellen en ik kan dan waarschijnlijk een recepje ophalen!
Vraagje: Zou je willen weten wat voor geslacht jullie kindje heeft of wachten jullie totaan de bevalling op de grote verrassing? wij willen het wel eerder weten...ben veel te nieuwsgierig en vind het ook wel heel leuk eigenlijk te weten wat het gaat worden.
@spiffy: al sla je me dood, heb echt geen idee. hahaha @claire85: tja het zou mooi zijn natuurlijk..geloof er alleen niet meer zo in @debsje: wij willen het niet weten... vooral hubbie niet. Ik zou het niet zo erg vinden. Moet zeggen dat een grote verassing mij ook geweldig lijkt!
ik zou het wel willen weten ivm met erfelijke autisme en adhd. zouden we een zoontje krijgen heeft het 70% kans dit te erven
Ik hoef het niet perse te weten. Ik wilde het bij de eerste echt niet weten. Toen had manlief gezegd; bij de tweede willen we het dan wel weten. Toevallig gisteren nog es met hem erover gahd en hij wil het nu ook niet weten. Ik vind het prima.
debsje wij willen het ook weten wat het word! gewoon door onze nieuwsgierigheid haha, en ivm met het kamertje die willen we echt dan jongens of meisjes gericht maken
zou ik alsnog super blij zijn, maar dan weet ik wel wat voor n hulp ik allemaal moet regelen zodat het de juiste begeleiding krijgt. bij mn broertje bevestigde ze het pas met 11 jaar (mn moeder liep al vanaf 3 mnden het is niet in orde) en alles wat mis kon gaan ging met de hulp is mis gegaan en nu is hij 20 (volwassen dus) en nu weigert hij alle hulp die te laat komt. Mn opa en broer van mn moeder en 4 neefjes hebben het ook. gelukkig het zoontje van mn zusje niet
hier kun je een pendel aanvragen bij lauhtjeh http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18431 Gaby: voor ut kamertje hoef ik het niet te weten..neem toch allemaal zachte tintjes dus dan kan voor beide ...maar ben wel veels te nieuwslappig om zo lang te wachten hihihi..en het is wat makkelijker om kleertjes enzo uit te zoeken natuurlijk...er is veel meer of voor jongens of voor meisjes dan voor ik weet nog niet wat het wordt..ben ik wel achter ..maar hoofd reden is gewoon omdat ik het TE leuk vind het te weten en of mijn gevoel inderdaad gelijk heeft. Ow ja nog wat....stel he...stel (tis nie zo maar stel) dat ik nu zw zou zijn...kan het dan kwaad dat ik gister en eergisteravond een paracetamolletje heb geslikt?......de ibro heeft de vorige keer voor een mk gezorgt dus was best beetje bangig gister en eergister om zo'n paracetamolletje in te nemen. maar toch maar gedaan