durf het niet te zeggen debsje, weet alleen dat paracetamol ook bloedverdunnent werkt en dat je het vooral niet moet nemen als je ongi wordt spreek uit ervaring
Gefeliciteerd Linnie! Bij de oudste wist ik het niet en bij de jongste wist ik het wat het zou worden. Ook deze keer zou ik willen weten wat het gaat worden.
fijn dat te weten...hoef ik me dit keer daar geen zorgen over te maken (mocht ik stomverbazend toch ineens zw blijken te zijn wat niet zo is maar goed)
nou.. nu op dag 32 van me cyclus nog niet ongi en nog geen tekenen ervan en me test was negatief.. zolang ik nog niet ongi ben is er hoop
Klopt, omdat het een bloedverdunnende werking heeft. Is ook bij aspirine, werkt ook als bloedverdunner (wordt daar ook vaak voor gebruikt). Dat wil je echt niet nemen als je ongi bent!
Schijnt onderzocht te zijn...dat ibro mk opwekkend is ofzo...weet het ook allemaal niet precies hoe het zit maar was bij mij wel de oorzaak volgens de ha en gyn
zat net te denken, t zou toch wat zijn als de pendel van lautjuh uit komt dan heb ik een bevrucht ei met mn verjaardag whahahaha geweldig cadeau we zijn gisteraaf trouwens bedden wezen kijken ik mocht uitzoeken hij moest alleean wel 2.10m lang zijn (manlief is 1,96) Ben voor een prachtig antraciet ijzer ledikant gegaan. (beetje wat we hebben maar dan niet 40 jr oud lol) Verkoper : u heeft 3 jaar garantie Manlief : oh, maar volgende maand weten we of ie goed gekeurd is en anders moeten jullie maar direct komen. Ik : verkoper : : : : kon wel door de vloer zakken