NOD Augustus 2008

Discussion in 'NOD forum' started by xMamaDianax, Jun 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Paracetamol mag je gewoon slikken hoor meis ;)

alleen geen ibro of asperines

Aspirine gaf eenzelfde verhoogd risico op een miskraam. Paracetamol had geen invloed

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    hey meiden uurtje geleden een gyn gesproken, en ik krijg clomid voor de aankomende 3 maanden!
    en we moeten het nu gewoon zo blijven proberen!

sta ik net met vriendlief onder de douche , heb ik me toch weer 1 hele grote stolsel :confused: :oops:
    echt een mega ding gewoon!
    kan dat ook me eitje ofzo zijn geweest ?
    want die gemene pijn die ik vanmorgen had ik ook meteen weer weg en kan weer normaal lopen gelukkig!

3. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Jeetke Puzz, wat zal jij geschrokken zijn!

Rest van het verhaal krijg ik nog niet zo mee. Ben half aan het werk (kantoor) half aan het lezen hier...

4. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    Misschien kan een van jullie mij adviseren:
    afgelopen 30 juli mk gehad, als ik dan ga rekenen, zou ik morgen kunnen testen, als je uitgaat dat je je mk net zo kunt rekenen als met je cycli.

Klopt dit, of ben ik ook helemaal fout bezig?

5. natjes

natjes Niet meer actief

@gaby: of misschien toch het 'vruchtje".... Eitje zie je niet eruit komen, daar is het te klein voor

@juud: hoi meis! Hoe gaat het?

6. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    kom zo weer terug ga ff boodschappen doen !

7. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Gaab, zou kunnen dat je toch iets van een vruchtje in aanleg verloor. Klinkt heel naar - en is het ook - maar stel je gerust met de gedachte dat veel vrouwen soms wel zwanger zijn, maar dat het vructje zooo zwak is, dat je 'gewoon' ongesteld wordt. Daarom merken veel vrouwen er dan niets van.

Toch kan het ook gewoon van de baarmoederbekleding komen. Dat kunnen dikke stolsels zijn en dan is het gewone ongi hoor.

Sterkte meid - ik begrijp dat de duivels er weer zijn...

8. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    hmmm..... je had natuurlijk wel een mega ei

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    maar dit is nu al de 3de keer en ook met zo'n gemene pijn en na zo'n hele grote stolsel is die hele erge pijn weer weg !

maar ik kom zo verder lullen hihi moet echt weg

doei

10. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Hé natjes,

Gaat prima hier. Hoewel, ik heb al dagen enorme keelpijn en ik lijk een kortslip te krijgen die niet helemaal doorzet...

Maar verder geen klachtjes. Gewoon lage weerstand dus. Maar ja, Siem is ook door een hel gegaan en ik denk dat ik wat heb meegepikt...

Hoe is het met jou (w zenuwen?)

11. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    Nog weer een vraag, hoop da tiemand die kan beantwoorden; moet je het gemiddelde van je cycli nemen om te rekenen of je langste cyclus?

12. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    @ Juud, had een vraagje, je hebt nu 10 dagen na NOD posi getest. Was je ei dan later....... kanje waarschijnlijk pas met 1e echo beantwoorden.

13. natjes

natjes Niet meer actief

..

Gaat hier goed.. moe en lage weerstand (dikke aft in mond), en heb een test naast me liggen. ziet er ernstig negatief uit...ben dus blij met de afspraak bij je gyn!

14. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    mnq: balen van je MK. ik zou een gemiddelde aanhouden van je cyclus.

15. natjes

natjes Niet meer actief

en ik denk....dat ik zo die &(&%&(*%test uit elkaar ga rousen om te kijken of ik niet een miniscuul klein lijntje kan ontdekken... hihi

16. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    hmm. dacht juist langste

17. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    Zoo, dat was de post en wat zat erbij... geen werkrooster!

zakt je broek toch vanaf zeg. Heb dus weer geen idee waar ik komende week heen moet en welke uren ik werken moet.

18. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik zou ook gemiddelde aanhouden, maar bij mijn laatste cyclus - die waar ik zwanger werd, was de positest pas na 10 dagen overtijd. Daarvoor steeds negatoef. Had ik gewoon een heel lange cyclus? ik weet het niet.

Dus je kunt ook kiezen voor de langste, dan test je nooit te vroeg...

19. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    @Small: hoop daar idd antwoord op te krijgen na bezoek aan VK. Ik heb echt geen idee.

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

met bocusan gaan spoelen lieffie!

sloop jij die test maar us uit mekaar en vertel ons dan maar blij blij blij dat je een streepie ziet ;)

Share This Page