ha ha, tja Tji, moet je even je eigen kopje meenemen .... (*slurpt uit heerlijke grote theekop... je weet wel zo'n vaas )
Hallo augustus ladies, Ik kom me melden voor de mooie roze bus! Mijn NOD is 26 augustus en dan ben ik uitgegaan van een cyclus van 35 dagen. Ik heb al veel goede verhalen gehoord over dit gezellige topic, dus ik ga me ff inlezen en sluit dan aan! Mijn temp was al dagen laag, dus zat echt te wachten op de duiveltjes. Dit wordt voor ons ronde 8 voor wondertje 2. Wil iemand mij bij de volgende update op 26 augustus zetten? Alvast bedankt!
Toch nog overgekomen Kippie Had je liever niet gezien hier maar begreep uit juli al dat je het maar wat moeilijk vond hier weg te blijven hihih. Veel plezier hier en suc6 voor augustus
Tji! die zit gelukkig was de afwasmachine klaar en heb ik een nieuw kopje thee ingeschonken in een glazenkopje! Kijk uit het is nog warm
@ kippie75: Dit kun je makkelijk zelf doen, een paar pagina's terug heb ik het ook gedaan! De beschrijving staat erbij en kun je je zelf er aan toevoegen! SUCCES
Sorry, voor de troep Natje, ben nooit zo goe din opruimen. Man heeft gister woonkamer schoongemaak ten hoed ingedeeld (net verhuist) Dus toen ik vanochtned beneden kwam helmaal goed super blij
Wow Smallville is je man huisman? Wat heb jij een gelukje zeg. Mijn mannetje wil alleen maar stofzuigen... het woord opruimen komt in zijn woordenboekje niet echt voor volgens mij! Gelukkig heb ik een hekel aan stofzuigen, dus het heft elkaar mooi op
Wat een zooi hier! Kan me kont ook niet keren.... Jaaaaa pikkies stoelen en naaldhakken! En earl grey thee en koekjes en zusterpakjes haha. Had maandag dus een positieve ovulatietest en die avond en gisteren geklust. Vanavond ook nog?