is een topic waar in iemand mij vertelde op belerende toon testen nooooit te mogen slopen maar ja, zonder slopen kan je ze zo moeilijk tegen het licht aanhouden he hahahahahaha
Als boek eenmaal geschreven is is het nl altijd leuk om wat anekdotes te hebben over wel of niet zwangere vrouwen en vrouwen die continue in de ontkenningsfase zitten. Ik noem geen namen maar als ik naar debs wijs weet iedereen wie ik bedoel
Natjes, je zou toch pas weer woensdag testen? Echt, zo maak je jezelf gek! 10 /11 dagen na NOD kan het nog altijd raak zijn... maar gun jezelf dan ook die tijd. Ik geef je een dikke knuff!
@ Juud, snap hem, vorige zw testte ik pas 21 dgn na NOD posi, maar blijkt bij echo dat ei ook 21 dgn later was
hihihi moe tje horen wie ut zegt...met der a4tje vol aan klachten! en die heb ik niet...heb geen enkel klachtje zelfs
Maar dat zegt niets Debs. Ik heb ook nog steeds geen klacht. Zelfs mijn (.) (.) zijn nog niets gegroeid ...
debs, wat een naar verhaal van die MK door ibu. weer wat geleerd vandaag. jippie over 2 weken al de eerste echo!