yup! t maakt geen vlekken en anders kan je als je t niet durft boenen met citronella hier zit ook een hoge concetratie in
zucht.. die pukkel op mijn kin is net de penisplant in Leiden die 1 keer per 15 jaar bloeit... alleen komt deze 1 keer per maand, bloeit hele dag, barst open en sterft
Welke medicijnen paroxetine... (seroxat) was al aan het halveren (10 mg.) (is anti depressiva) Maar het gaat op zich prima met me, afgezien van het feit dat ik nu (weer) moet stoppen met roken...ai....Maar natuurlijk is het voor een goed doel en stop ik zeker! net voor de test snel nog eentje gerookt, had al klein beetje vermoeden maar durfde het niet echt hardop te zeggen. Nu het echt is, heb ik dus inderdaad net voor de test mijn laatste sigaret gerookt! En waarschijnlijk binnenkort ook de laatste seroxat
Aantal dagen van je menstruatiecyclus: 21 dagen Vermoedelijke bevruchtingsdatum: 16 aug Einde eerste trimester (12 weken): 25 oktober Einde tweede trimester (27 weken): 7 februari Je uitgerekende datum (40 weken): 9 mei,2009 Aantal weken zwanger:1 week en 6 dagen... Hmm dan is mijn cyclus toch korter dan ik dacht... En kan ik morgen al testen!Met een LF van 15 dagen...Ipv 14... Spannend!
troost je mijn hele kin zit er ook onder geweldig boek limmeke, zit nu toch lekker bloemkool te snoepen.... had nog over van gister.... yammmm bloemkool met appetjesmoes, had er gewoon trek in
zit ook onder hoor maar ben nogal knijperig, als ik iets zie blijf ik eraan peutern totdat het weg is (lees, gezicht open gekrabbelt tot bloedens toe ,met grote rode vlekken verder in gezicht - mogelijke nieuwe plekken)
die plant is vies(stinkt naar verroting), stink getver, is bijzonder maar niet mooi.... naar moet je het echt niet mee vergelijken hoor
mjah... ik probeer maar vol te houden dat ik last heb van jeugdpuistjes ipv ouderdomsacne kheb nooit jeugdpuistjes gehad en begin het nu in te halen denk ik.. dus al die pukkels zitten er ook.. en dan mooie ongi pukkel erbij
wel last van PMS puisjes maar dan vooral op het gedeelte boven mijn borsten ( zo ook nu weer) zit maar te knijpen en te doen...
Hello, girls...Denk ik ga hier weer eens kijken, lees ik alleen maar pukkels en puistjes! Nahja, ik zal iig eens even wat gaan strooien hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghc ghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghc ghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg cghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg
JIPPIE ik heb weer een emmertje vol! us kijken of het helpt om vanavond die test op Knal roze te krijgen he he he Umm je hebt wel me scherm eeeerrrrg wijd gemaakt zo met dat Strooien hahahah moet schuiven nu
Ik hoop het Debsje Hoe gaat het verder hier? enja sorry...was niet de bedoeling met strooien...zal eens kijken of ik er iets verbetering in krijg...had het al geprobeerd, maar helaas...
Op zich goed...alleen de vele roze kleuren blijven uit jammer genoeg en ik ben er zo vandoor ( dus wordt het een stuk minder gezellig) ga zo de sleutel van onze nieuwe hut halen Veel enter er tussen zetten